tommmy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Note eller vente til Htc One X? that's the question! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 ah. det kan det vøre vettu, så bare Snakker du om microSD-plassen nå? Min Note hadde i alle fall normalt SIM. -KJ Ja det kan det være vettu. Så bare det sto micro noe og att den var rett ved siden av simkortplassen så jeg tenkte meg dit henn at det var for micro-simkort. Hva er den ene appen jeg virkelig MÅ ha? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Dropbox er et must, men er ikke veldig spennende. Scummvm annbefales veldig om du vil spille gamle adventure games, ser fantastiske ut på Note. Ellers så har ikke jeg klart å finne noen MÅ ha apps til noten enda(fikk min i går) Satt opp så å si likt som S2'en jeg hadde. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Note eller vente til Htc One X? that's the question! Vent heller på Galaxy S3 Men om du ikke vil vente deg ihjel, så tror jeg ikke One X er noe dårlig valg, den har ikke langt unna samme oppløsning som note på et litt mer lommevenlig format. Note er en digg telefon, men den har laaang tilvenningsfaktor Lenke til kommentar
wafler Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Min tilvenning tok én -1- dag. Dag 1: "Nei denne var jo komisk stor. Kan ikke holde denne opp til øret." Dag 2: "Fsck it, digg telefon, rå skjerm, rask og stylus yey - bedre enn andre telefoner på det aller meste." Dag 10: "Nå kan jeg jo aldri ha noe annet enn en slik stor tlf - alt annet er jo bittesmått og ubrukelig" 5 Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Eller vente til IP5/Next siden den sannsynligvis kommer med altfor stor skjerm og 1280p (om de skal holde seg til gangetabellen som de har fulgt de siste årene). Neste Note må jo ha en oppløsning på 1728x1024 eller 2048x1280 for å følge det. Og det betyr også at 720p blir en smule aktuerutseilt teknisk om Apple fortsetter resolutionary-greiene sine i Oktober. Beklager å ta dette, er ikke noen Applinist, men det virker som skjermoppløsning blir der kampen står i 2012/tidlig 2013. Samsung må i forkant for å virkelig konkurrere på dette.1080-skjerm på S4 i 2013 kan bli for sent til å ta de virkelig store markedsandelene. Neste Note ligger nok bedre an i løypen om man ser for seg release i oktober 2012, og med tanke på at den har Stylus. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 For min del holder 720P i massevis. Er tross alt snakk om en 5 tommer. Og Apple kommer neppe til å gjøre iPhonens skjerm mye større. Dette ville være dumt fra deres side, for da risikerer de at iPhone utkonkurrerer iPad. Vil gjette at de kaaanskje går opp til 4,3" på den neste iphonen. Kanskje. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Mohahahaha. Tok meg under en dag å bli vant til noten. Prøvde å se på opsjonen til dama etter en time på denne og skjønte umiddelbart at det ikke er noen vei tilbake. Forøvrig hvor genialt er ikke Swype? Så langt er telefonen en inner tier i mine øyne, spesielt etter att den reddet en lengre reise i morgentimene:) Å se seier på denne er jo en drøm:D Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 kossn kan man lage en snarvei på verktøylinja til å slå på 3g nett ,tenker på oppe der man slår på wifi osv,synes det er veldig tungvint å gå inn i menyen på instillinger hver gang jeg skal slå 3g av og på Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Funker ikke langt trykk på av/på-knappen? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ved langt trykk skrur man av/på packet data og ikke roaming. Vet ikke om det stopper 3g helt jeg? Har forøvrig kun skrudd a v roaming selv Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det er den metoden jeg har brukt i utlandet ihvertfall. Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det ville jo vert enklere å hatt den oppe på den gardinen man trekker ned,dvs der man slår av wifi ,bluetooth osv Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Laster ned en 100mb update på Noten min nå (sånn auto update greie). Noen som vet hva det er? Dama fikk Android 4.0 på S2 for noen dager siden gjennom samme typen update, men den tok ca 200mb. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det er en "Gammel" oppdatering fra forrige uke 4.0(ICS) kommer ikke før Q2 :s Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Noen som har funnet en bedre løsning for å få Swype til å fungere igjen? ..Jeg har jo begynt å dressere Note'n min i dialekt Lenke til kommentar
µT. Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Det er en "Gammel" oppdatering fra forrige uke 4.0(ICS) kommer ikke før Q2 :s Q2 starter neste uke, så vi får ICS mellom neste uke og 30 juni Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Må forresten få legge til at Denne siden er Flott for alle med note (Litt reklame.. beklager, men den er virkelig nyttig ) Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Alle sammen : blå eller hvit Note? Har blå, eller mørkeblå om du vil men er keen på hvit. Eneste drawbacket er en blanke baksiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå