terjeofnorway Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Arg, nå har Komplett/MPX pushet datoen til 16. november. Kanskje jeg må ta sjansen på å bestille fra expansys allikevel, selv om jeg ser at endel har dårlig erfaring med butikken. 1 Lenke til kommentar
Wilma1 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Arg, nå har Komplett/MPX pushet datoen til 16. november. Kanskje jeg må ta sjansen på å bestille fra expansys allikevel, selv om jeg ser at endel har dårlig erfaring med butikken. Litt kjedelig at der har de bare blå utgave. For min del foretrekker jeg sort. 1 Lenke til kommentar
terjeofnorway Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Litt kjedelig at der har de bare blå utgave. For min del foretrekker jeg sort. Utifra det jeg har lest så er "carbon blue" tilnærmet svart og blåfargen sees kun i sterkt lys, så jeg bekymrer meg ikke så mye over det. De som allerede har kjøpt den kan kanskje bekrefte? Jeg skal uansett pimpe den med GelaSkins når modellen blir tilgjengelig der. 1 Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 expansys er ihvertfall kjappe. Bestilte denne telefonen pluss skinnetui i dag og de pakket og sendte begge deler i løpet av en time. Med DHL ekspress er vel pakka framme i morra eller torsdag. Blir moro 1 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Se hvor bra diskusjon.no ble i full versjon. Får fint plass!! 1 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Litt kjedelig at der har de bare blå utgave. For min del foretrekker jeg sort. Tok dette bildet nettopp med auto-hvitbalanse uten å endre fargeinnstillinger på kamera. Det er sjelden jeg i det hele tatt ser at den er "blå". expansys er ihvertfall kjappe. Bestilte denne telefonen pluss skinnetui i dag og de pakket og sendte begge deler i løpet av en time. Med DHL ekspress er vel pakka framme i morra eller torsdag. Blir moro Går det som det gikk hos meg har du den imorra 1 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvordan foregår betalingen hos Expansys? Hvor mye blir man egentlig trekt ved bestilling og når betaler man frakt og moms? blir man trekt frakt og moms fra kredittkortet man bruker eller får man faktura på dette? Til slutt hvordan er samtalekvaliteten og er det gode eksterne høyttalere out? 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som har erfaringer med batteritiden på denne saken? Bedre enn SgS2 feks? Og selv om dette sikkert ikke er korrekt bruksområde; Hvordan tror dere denne telefonen er å ha i lommen på en joggebukse når du er ute og jogger? Litt tung og stor kanskje? 1 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg kommer fra iPhone 4, og syntes samtalekvalitet på Note er helt grei. Høytaleren på baksiden gir helt grei lyd i bra volum. Jeg ble trukket Kr 4280,- av expansys. Toll+moms kommer på regning senere og ender vel på ca. 1000-1200,- tenker jeg. Jeg er 100% komfortabel med fonen i lomma, men tror ikke jeg kunne hatt den med på joggetur i lomma gitt.. 1 Lenke til kommentar
abil Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som har erfaringer med batteritiden på denne saken? Bedre enn SgS2 feks? Og selv om dette sikkert ikke er korrekt bruksområde; Hvordan tror dere denne telefonen er å ha i lommen på en joggebukse når du er ute og jogger? Litt tung og stor kanskje? Hei sjekk denne så trenger du ikke ha den i buksa når du jogger:http://www.ebay.com/itm/ARMBAND-GYM-CASE-COVER-Samsung-Galaxy-Note-/170725114535?pt=PDA_Accessories&hash=item27c00282a7 Batteritiden på Noten synes jeg er bedre en den på SGS2,hvor mye bedre er jeg ikke sikker på men har hatt min på i 1 1/2 dag nå og brukt den greit,nå har jeg 43% igjen så jeg er kjempefornøyd med batteritiden. Men dette er en telefon som absolutt anbefalles:) 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Store spørsmålet blir om jeg orker å ha den rundt armen isteden da Men selve telefonen ser rå ut! 1 Lenke til kommentar
abil Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Store spørsmålet blir om jeg orker å ha den rundt armen isteden da Men selve telefonen ser rå ut! Du får bytte arm da du blir sliten:)den veier ikke mye mere en galaxy s2, så tror det skal gå bra:) 1 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Brukte telefonen til krevende oppgaver og benchmarking og gaming i hele formiddag, med full lysstyrke. Endte opp på 40% batteri etter 8 timers hardt brukt. Kan se ut som en utfordring å faktisk bli tom for batteri på 1 dag. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jøss. Kanskje det blir kjøp da. Har en kompis som faktisk er villig til å betale 4k for sgs2'en min. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Jøss. Kanskje det blir kjøp da. Har en kompis som faktisk er villig til å betale 4k for sgs2'en min. Da er du en dårlig kompis! (Og en råtten gutt). Endret 8. november 2011 av nor50 3 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er klar over det. Skal senke prisen til 3500, men da er det ikke så ille for begge parter. SGS2'en er en mnd gammel, og er selvfølgelig som ny. Silikoncase følger med, i tillegg til at jeg lar han bruke googlekontoen min. Da får han tilgang til alle apps jeg har lasta ned og betalt for, i tillegg til alle fremtidige apps jeg har lastet ned og betalt for. Bare appsa alene kommer nok på en 1k. 1 Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det noen som har testet ut kamera'et på den ? Kvalitet på bilder , sammenliknet med GSII , N8 ? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Er det noen som har testet ut kamera'et på den ? Kvalitet på bilder , sammenliknet med GSII , N8 ? Her er en nederlandsk nettsted som har testet videokvaliteten mot Galaxy S II: Synes at kontrasten er mye bedre hos Note og av hva jeg forstår synes de som filmer det og! Finnes en del videoer på youtube som denne, eller På bilder er det vistnok greit nok, men ikke helt i toppklasen i følge phonearena.com sin test. Sliter med overeksponering i bilder med mye lys. Endret 9. november 2011 av secondarykid 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Er klar over det. Skal senke prisen til 3500, men da er det ikke så ille for begge parter. SGS2'en er en mnd gammel, og er selvfølgelig som ny. Silikoncase følger med, i tillegg til at jeg lar han bruke googlekontoen min. Da får han tilgang til alle apps jeg har lasta ned og betalt for, i tillegg til alle fremtidige apps jeg har lastet ned og betalt for. Bare appsa alene kommer nok på en 1k. Jeg selger antakelig min til ei venninne for 2500 kr.... Den koster vel ca 3900 nå, og når det da er til venner syns jeg 3500 og er for mye! 1 Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er klar over det. Skal senke prisen til 3500, men da er det ikke så ille for begge parter. SGS2'en er en mnd gammel, og er selvfølgelig som ny. Silikoncase følger med, i tillegg til at jeg lar han bruke googlekontoen min. Da får han tilgang til alle apps jeg har lasta ned og betalt for, i tillegg til alle fremtidige apps jeg har lastet ned og betalt for. Bare appsa alene kommer nok på en 1k. Jeg selger antakelig min til ei venninne for 2500 kr.... Den koster vel ca 3900 nå, og når det da er til venner syns jeg 3500 og er for mye! 2500 kroner hadde jeg også solgt min for om jeg hadde hatt GS2, men om den var en måned gammel uten riper i skjerm og skader (altså god som ny) hadde jeg nok ikke ville tapt 1500 kroner på å selle den. Syns faktisk at 3500 kroner er en god deal for vennen i dette tilfelle, med tanke på at det ville vært som å kjøpe den ny. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå