jevel Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har en slik sak på den gamle iPaden, og den er "skikkelig" lær. Den ser ut til å tåle alt sammenlignet med alt annet jeg har testet... Men hvis du får den der til under 200,- pluss frakt så er den verdt et forsøk. Hvor fikk du det? -KJ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Ikke under 200, ca 200 pluss frakt Klikker du på linken så ser du det er på amazon.com Jeg fant forresten en håndlaget utgave på xdev, kostet 99 dollar, de tok noen dager å få den laget (lages på bestilling). Jeg kan se om jeg kan finne linken hvis den er av interesse. God kvalitet på bookbook produktene, men så på min første at trådene løsnet litt, sendte de en epost, og de sendte en helt ny med ekspress til Norge, tok 3 dager før jeg hadde den fra USA, ble levert med budbil på døren. Endret 27. februar 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Tenkte bare jeg skulle dele denne siden her med dere: http://samsunggalaxysforums.com/ Der har note sin egen plass. Egen tråd for "Genereal Discussin" "Help and Solutians" "Android Development" "Accessory" "S-Pen Art and Sketches" Håper denne gir dere masse hjelp Edit...Var litt rask...var ikke mye der enda Men sjekt å vite om alikevel vil jeg tro Endret 27. februar 2012 av Goodall 1 Lenke til kommentar
John P. Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Da har jeg bestilt meg et par sånne metall-bakdeksler og et par skjermbeskyttere fra dealextreme.com. Hvor lang tid pleier det å ta fra man bestiller derfra til man har varen? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 OK, takk - da er det bare å vente i spenning. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det kan variere veldig, har opplevd alt frå 2 veker til nærmare 6 mnd Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Måtte krype til korset og kjøpe en mobil no.2 å ha liggende for å ta med på karatefylla og i slalombakken Tvilling SIM kostet bare 20kr. ekstra hos talkmore, og da slipper jeg å bytte SIM-kort mellom telefonene og behøver heller ikke slå de av eller på. Ble en ZTE Blade til drøye tusenlappen: http://www.amobil.no/artikler/zte_blade/91011 Lenke til kommentar
ilikekaker Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen som har problemer med at ingen hører hva du sier? Jeg må bruke min gamle hvis jeg skal ringe noen... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Testet ut "finn min telefon" tjenesten til Samsung i dag, virket bra nøyaktig. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Får min telefon i slutten av uken. Gleder meg veldig! Er det noen apps som er "must have" med en gang man har fått telefonen? Gjerne anbefal et par apps og spill . Lenke til kommentar
wafler Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er blitt helt hekta på spillet Draw Something (Market) - fins i Free utgave hvis man vil teste. Genialt spill for folk med S-Pen i alle fall 2 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Spill som er must have: ScummVM med Day of the tentacle Ellers så er GTA III ganske snasent på den. Av apps så bruker jeg Waze, Evernote, Kindle og Tweetdeck mye. TeamViewer og Cisco Webex er apps jeg bruker en del i jobb. -KJ 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hehe, ja det kan du si! Vi nærmer oss dog målet. Den mest stabile som jeg har brukt, og bruker as we speak, er denne ROMen. Det er en AOSP ROM som betyr at det er stock Android, og ikke noe TouchWiz piss. Det som ikke fungerer for øyeblikket er: - Videoavspilling - Videoinnspilling - USB-overføring (men en fiks for SD-kort er ute nå, så nå fungerer altså det) - Kameraet kan kun ta bilder i 3 mpx (men det kan man selv fikse ved å installere en annen kamera-app) - Diverse småting Takk for tips. Frister veldig å legge inn, iom at jeg er gørr lei av TW, eller en Go EX Launcher som lagger. Men jeg ser mye film på min, så får vel bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Er blitt helt hekta på spillet Draw Something (Market) - fins i Free utgave hvis man vil teste. Genialt spill for folk med S-Pen i alle fall Agreed Endret 27. februar 2012 av LordArild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er blitt helt hekta på spillet Draw Something (Market) - fins i Free utgave hvis man vil teste. Genialt spill for folk med S-Pen i alle fall Det var rasende festlig. Mange festlige tegninger man får... Lenke til kommentar
alphezxd Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Finnes det noen 100% fungerende ICS roms til Note'n? Nope Finnes 3-4 som er gode nok til daglig bruk, da. 100% er de ikke, men jeg har absolutt ingen problemer. Selv kjører jeg ICS 4.0.3 på min Note, Team Rocket Rom for å være helt nøyaktig. 240 dpi er også fantastisk på ICS Med exDialer og exContacts fra Market, med ICS theme, så har jeg ingen problemer med FC eller noe. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Tenkte å si ifra til ICS-folket her at Chrome Browser er nå tilgjengelig i Market for oss nordmenn. Mulig noen av dere allerede har det (fra XDA) men på denne måten så får vi også oppdateringene. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Faen. Jeg har levert tilbake den Noten jeg lånte da jeg fikk min idag. Men min reagerer ikke på sim card, sier ikke noe sim er puttet i. Kan noen som har en galaxy note sjekke hvor mange pins som er på plassen man putter inn i simkortet? Jeg ser at min har 3, mener å ha sett at det normalt sett er fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå