hOLaa Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Han skrev jo faktisk i det du quota at den kommer til Norge i starten av desember 1 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hehe, vet at sandisk har startet å selge 64GB minnebrikken fra seg direkte, men dem shipper bare til USA, og den koster 1200kr+ moms og frakt, da er det bedre å smøre seg med tålmodighet til den komme til norge syntest jeg. Endret 6. november 2011 av Ekinorak 1 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Ser at folk på nettet har puttet 64 GB microSDXC fra sandisk i Galaxy Note med stor suksess. Kommer til norge i starten av desember til litt over tusenlappen. http://www.androidnz.net/2011/09/sandisk-64gb-micro-sdxc-cards-confirmed.html Takker for nyttig informasjon. Ser det like vell ikke nødvendig med 64gb i en telefon, i vertfall når brikkene koster opp mot tuselappen. Er ikke helt enig forskjellen f.eks på iphone sin 16gb og 64gb modell er 1800kr. Dem som er opptatt av f.eks kunne filme en stund i 1080p så er dette gull verdt. Men ja det blir jo kanskje en litt personlig sak om en trenger så mye plass. 1 Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Får den plass i bukselomma? http://www.youtube.com/watch?v=PjfTq2Qfp8g 1 Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bestillte fra Pixmania nå. 4 % rabatt med kode PIXNONOV 1 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bestillte min på fredag fra pixmania, nå har jeg den i hendene. OH YEA! Se hvor effektiv UPS var for meg i dag: Blomsterdalen, Norway 07.11.2011 9:14 Out for Delivery 07.11.2011 9:00 Arrival Scan Gardermoen, Norway 07.11.2011 7:59 Departure Scan 07.11.2011 6:23 Import Scan Oslo, Norway 07.11.2011 5:11 Arrival Scan Malmo Sturup, Sweden 07.11.2011 4:15 Departure Scan Fra sverige til oslo til bergen til meg på 7 timer. 1 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen i Oslo som har fått testet ut 4G enda ? 1 Lenke til kommentar
abil Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Endelig kom NOTEN min:)OIOIOIOI for en telefon sier jeg:)Klart den beste telefonen jeg har prøvd(den er stor men fy f... for en telefon)Galaxy s2 kan ikke måle seg med denne når det kommer til kjapphet(syntes jeg)og skjermen er en fryd.De som har bestilt og venter på den:dere bør glede dere:) 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Men er den for stor da? Endret 7. november 2011 av Teac 1 Lenke til kommentar
abil Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Men er den for stor da? Nei syntes ikke den er for stor.Har ventet på en så stor mobil siden jeg hadde galaxy tab 7,7(den ble litt for stor og passet ikke i lomma,men det gjør denne).Er du vant med galaxy s2 så går det fint med noten.Er hvertfall storfornøyd:) 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Skjermbakgrunnen fra S2 ble liten nå... Noen som har noen linker til fine bilder til bakgrunn? Var mye å finne av 1280 x 800, men de er stort sett 1280 brede og ikke høye... Er det noen av disse programmene med bakgrunner i market som har passende bakgrunner? 1 Lenke til kommentar
Wilma1 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en Galaxy Note fra Pixmania. Er det noen som vet om man da får med norsk språk, tastatur? 1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 ja, last det ned på android market. 1 Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fortsatt ingen som har fått bekreftelse på når Komplett.no eller andre norske sider får note(en) inn på lager? Ser Komplett bare har 2 igjen 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Noen som er oppdaterte på lanseringsdato i Norge? Ingen butikker som jeg har spurt har peiling. Edit: Herregud jeg må lære meg å lese et par innlegg før jeg poster... Endret 7. november 2011 av Steffen Moss 1 Lenke til kommentar
abil Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en Galaxy Note fra Pixmania. Er det noen som vet om man da får med norsk språk, tastatur? kjøpte min i london og der var alle land i europa med så regner med at du får norsk instalert:) 1 Lenke til kommentar
Wilma1 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei. Jeg vurderer å kjøpe en Galaxy Note fra Pixmania. Er det noen som vet om man da får med norsk språk, tastatur? kjøpte min i london og der var alle land i europa med så regner med at du får norsk instalert:) Ok.Takk for tipset. Jeg snakket med ei fra Pixmania men hun visste ikke. 1 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg kjøpte min fra Pixmania, var bare å velge norsk i starten. Eneste jeg ikke forstår meg på er at det ligger inne en del Polske applikasjoner som jeg ikke får slettet o_0 1 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har nå hatt Galaxy Note siden torsdag og er helt frelst. Feteste gadget Jeg noensinne har eid. Den er svææær, men nå som jeg har vendt meg til størrelsen tror jeg det blir umulig å gå tilbake til noe mindre. iPhone 4 føles som et leketøy nå.. Ville bare stikke innom her og si til de som har bestilt... gled dere! Kan forøvrig anbefale expansys.no. Bra service og utrolig rask levering. Tok under 24t fra den ble sent til jeg hadde den i hånda. 4 Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har nå hatt Galaxy Note siden torsdag og er helt frelst. Feteste gadget Jeg noensinne har eid. Den er svææær, men nå som jeg har vendt meg til størrelsen tror jeg det blir umulig å gå tilbake til noe mindre. iPhone 4 føles som et leketøy nå.. Ville bare stikke innom her og si til de som har bestilt... gled dere! Kan forøvrig anbefale expansys.no. Bra service og utrolig rask levering. Tok under 24t fra den ble sent til jeg hadde den i hånda. Hvor er liker-knappen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå