ojstein^ Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Har endelig fått min tlf, fikk sendt over noen 720p filmer og serier, men jeg får liksom ikke "tippa" filmen over å få brukt hele skjermen, istedetfor halve.. Noen tips? Endret 27. januar 2012 av ojstein^ Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Sjekk at auto rotation er aktivert, finn det ved å dra ned noticationmenyen frå startskjermen. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Lanserer denne for muttern nå. Har dere tips til hvor den er billigst UTEN abonnement nå? Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Demovare på komplett 4800, Viss demovare ikkje frista får du den på pixmania for rundt 4900, men om du skulle få problemer så er det berre å forberede seg på den verste kundeservicen i verdas historie... (så vil personlig fråråde desse) Netonnet har den til 5050,- og er rimelig greie når det kjem til service edit: http://www.prisjakt.no/product.php?p=965413 Endret 27. januar 2012 av Hoywin Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Galaxy Note får ICS i slutten av mars ifølge Samsung: link 1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Demovare på komplett 4800, Viss demovare ikkje frista får du den på pixmania for rundt 4900, men om du skulle få problemer så er det berre å forberede seg på den verste kundeservicen i verdas historie... (så vil personlig fråråde desse) Netonnet har den til 5050,- og er rimelig greie når det kjem til service edit: http://www.prisjakt.no/product.php?p=965413 NetOnNet er de beste på kundeservice som jeg har vært borti. Hvor mange nettbutikker sender gratis sendelapp på epost/ post slik at du slipper å betale for frakten selv. Kjøpte min Note derfra. Lenke til kommentar
circutfire Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Da har jeg flashet "ROMOW" ROMen og jeg må si at den flyr! ICS UI skader heller ikke! Jeg forsøkte det samme nå. Flashing gikk fint, men ved reboot looper bare bootskjermen gang på gang. Huff... Håper ikke tlf er bricka... Noen som vet hva jeg bør/kan gjøre nå? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Har du CWM? Er svaret ja, så slå telefonen av og hold inne Volum opp + Hjem-knapp + På-knapp. Da skal du ende opp i CWM Recovery der du kan gjenopprette/flashe på nytt. Husk at du må WIPE før du flasher, ellers får du bootloop. Jeg fikk det selv og det fungerte etter at jeg wipet for så å flashe. Dette sletter alt fra telefonen, bortsett fra det du har på SD-kortet/intern SD, så med andre ord så forsvinner alle applikasjonene, kontaktene, SMSene og alt annet som er lagret på telefonminnet. Forresten så skal det nevnes at det er ekstremt vanskelig å "bricke" Noten, og du skal gjøre noe fantastisk gale for at den skal dø, så du bør ikke være redd for at den er ødelagt. Endret 28. januar 2012 av LordManhattan Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Kom forresten nettopp over en ny app som heter SwitchMe Login Manager (Root) (gratis) "SwitchMe is a unique application for root users that allows you to log in and out of multiple installations of Android just as you would on a desktop computer." Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Her kommer oppgradering i slutten av mars Min lenke Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Her kommer oppgradering i slutten av mars Min lenke Ehemm... Jeg har allerede tipset om dette på post #1226. Endret 30. januar 2012 av secondarykid 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sitter nå og spiller FF VII på Note'n. Fantastisk kult Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sitter nå og spiller FF VII på Note'n. Fantastisk kult Hvilken emulator brukte du? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Bruker Fpse til emulator, og Game Hunt til å hente ned spill. Fungerer sømløst Lenke til kommentar
flekken Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hei Noen som kan anbefale en god office pakke til Note. trenger excel og word. eller noen som kan vise til en oversikt over programmer til Note/Android. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Hei Noen som kan anbefale en god office pakke til Note. trenger excel og word. eller noen som kan vise til en oversikt over programmer til Note/Android. Følger ikke polaris office med? Det er den på min hvertfall. Den kan både opprette dokumenter, og lese pdf og alt av office filer, til og med docx. Endret 31. januar 2012 av LordArild Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Følger ikke polaris office med? Det er den på min hvertfall. Den kan både opprette dokumenter, og lese pdf og alt av office filer, til og med docx. Jupp, Polaris Office følger med i alle regioner mobilen blir solgt. Hvis du ser etter flere lignende programmer har Samsung samlet en del gode i appen Samsung Apps! Lenke til kommentar
Beining Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Noen som har funnet en bilholder hvor det er plass til flipcasen brettet f.eks bakover? Når jeg bestillte meg en Brodit holder til bilen idag så droppet jeg den til selve telefonen da jeg i utgangspunktet ønsker meg en univarsalholder hvor jeg også kan bruke andre telefoner. Drømmen min er holder med skruer på baksiden som jeg kan feste i Broditen, men som også har plass til flipcasen bak telefonen. Noen som vet om en holder som vil passe? Ellers er jeg strålende fornøyd med telefonen min etter ca. 2 måneders bruk, nå ser jeg frem til ICS Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Er batteritiden bedre på Note enn SG2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå