Hoywin Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Den hvite versjonen har vert tilgjengelig i det norske markedet en god stund nå :-) Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Har Note NFC støtte? Ikke den nordiske utgaven, men den som selges i USA og Sør-Korea har NFC. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Da presterte jeg å "ødelegge" det meste idag Jeg skulle flashe ny kernel som hadde CWM (siden jeg ikke hadde det) så jeg tenkte at jeg skulle flashe den med Odin Mobile Pro. For å gjøre det kort og enkelt så feilet det til de grader, så jeg endte opp med en Note som ikke bootet. 4 timer senere så hadde jeg fått lånt med en Windows-PC (siden jeg bruker Ubuntu), lastet ned nyeste firmwaren fra forrige uke, åpnet Odin PC, og ENDELIG gikk det. Jeg var ganske nervøs (og forbanna) en stund der Nå kan jeg endelig sove godt. Lenke til kommentar
catothom Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 God lørdag alle sammen Som lykkelig eier av en Note så ønsker jeg meg mer en bare en "smartmobil".. Jeg vil utnytte mobilen til det fulle. Utnytte dens potensiale Slik den er nå så bruker jeg den akkurat slik som min gamle LG Optimus 2X og da blir det nesten bare en vanlig telefon. De vanligste funksjonene jeg bruker er: - Ringe - Sms - Facebook (trenger vell ingen forklaring?) - Wordfeud (avgengig?) - Medfølgende notat/tegneprogram (finnes det noe bedre?) - Integrert nettleser (ønsker noe raskere og bedre) Dolphin, Opera, Google Chrome? What to use? - Sparebank1 (holde kontroll på økonomien og betale regninger) - Gulesider (greit å vite hvem som ringer) - Spotify (må alltid ha musikken med meg) - Gmail (jobb sammenheng utenfor fast arbeid som freelance snøscooter journalist) - Youtube (video titting just for fun) Merker at jeg stadig bruker mobilen mer og mer til typisk databruk. Så min datamaskin blir mer og mer tilsidesatt Men jeg ønsker liksom å ta steget ett steg lengere, å utnytte mobilen til det fulle, uten å måtte roote og legge inn nytt operativ system siden det orginale fungerer konge og har en meget bra batteri tid Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Om Galaxy Note har NFC støtte? EDIT: Det var nettopp eit svar på det spørsmålet Endret 21. januar 2012 av siDDis Lenke til kommentar
Seeke Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei, er det noen av dere som har hatt problemer med GPSen? Hvis jeg har på GPSen så er telefonene konstant aktiv. Android OS og CPU bruken er nesten 100% Batteriet holdt kun i 8-10timer. men dette stoppet da jeg deaktiverte GPSen. Jeg mistenker at det er en eller annen apps som er "skyldig" men finner ikke ut hvilken det kan være. Noen av dere som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Så der ingen enkel måte å velge hvilke applikasjoner som får bruke GPSen i Android? Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Noen som veit om et program som man kan lage avkryssnings lister i? Optimalt sett et program som man kan lage lista på pcen.. Så overføre til mobilen. Lenke til kommentar
wafler Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Du kan jo undersøke om "Astrid" har PC-klient evt. om "Evernote" har avkrysningslister. (Jeg vet at Astrid HAR avkrysningslister og at Evernote har PC-klient med sync.) Edit: Det ser ut som om Astrid har sync med et webinterface og du kobler opp med google-kontoen - så da er vel kanskje det akkurat hva du trenger Endret 21. januar 2012 av wafler Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er det noen som vet hvor/hvordan jeg kan laste ned spillefilmer til Note? Vil gjerne leie filmer, men ikke streame da jeg vil se på fly etc... Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ang sjekklister kan du bruke gtasks på pc og tlf om du har en googlekonto. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er det noen som vet hvor/hvordan jeg kan laste ned spillefilmer til Note? Vil gjerne leie filmer, men ikke streame da jeg vil se på fly etc... Jeg bruker aTorrent og laster ned direkte på telefonen. Fungerer smertefritt! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Er det noen som vet hvor/hvordan jeg kan laste ned spillefilmer til Note? Vil gjerne leie filmer, men ikke streame da jeg vil se på fly etc... Jeg bruker aTorrent og laster ned direkte på telefonen. Fungerer smertefritt! Går det faktisk an? Det er jo helt utrolig, ihvertfall i mine øyne. Det må jeg forsøke. Er aTorrent en app på Market? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Ja, stemmer det. Du laster ned torrents på samme måte som til pc. dvs, du går inn på f.eks. thepiratebay og så kan du automatisk velge å starte torrenten med aTorrent! Endret 22. januar 2012 av Anti LFC Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Lastet nylig ned The Dark Knight i HD på 4 gig med Atorrent. Fungerte smertefritt. Lastet nylig ned The Dark Knight i HD på 4 gig med Atorrent. Fungerte smertefritt. Lastet nylig ned The Dark Knight i HD på 4 gig med Atorrent. Fungerte smertefritt. Edit: Å poste i en togtunnel med dårlig dekning fungerte ikke like bra Endret 23. januar 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er det noen som vet hvor/hvordan jeg kan laste ned spillefilmer til Note? Vil gjerne leie filmer, men ikke streame da jeg vil se på fly etc... Jeg bruker aTorrent og laster ned direkte på telefonen. Fungerer smertefritt! Går det faktisk an? Det er jo helt utrolig, ihvertfall i mine øyne. Det må jeg forsøke. Er aTorrent en app på Market? Hvorfor er det så utrolig? Bittorrent fungerer t.o.m på iOS Lenke til kommentar
John P. Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Yay! Endelig fått Noten tilbake fra reparasjon. Vært uten i 27 dager nå, så det skal bli stas å "være med" litt igjen. -Nå har jeg riktignok ikke fått testa den ennå, så det er kanskje litt tidlig å feire, men... Vi får satse på at det har gått bra. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ang. film så må jeg si at Voddler (egen app i marked) fungerer fantastisk hvis du har muligheten til å streame. Bra kvalitet, perfekt flyt og norsk tekst! Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noen som vet om en troverdig butikk jeg kan få tak i et sånt et? Så jo kjempe kjekk ut Lenke til kommentar
orginal Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Har synkronisert med google og facebook, men bare kontaktene fra google kommer opp i kontaktlisten. Hvordan kan dette ha seg? Ingen bilder eller noen fra facebook kommer opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå