Jostein K. Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 jeg får ikke notifikasjonene i wordfeud til å funke på denne telefonen, ikke fungerer pinch zoom heller, noen andre med samme problemer? Pinch zoom i Wordfeud? Jeg har ihvertfall ingen problemer med notifications. Pass på at du har skrudd de på i Wordfeud. Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 jeg får ikke notifikasjonene i wordfeud til å funke på denne telefonen, ikke fungerer pinch zoom heller, noen andre med samme problemer? Pinch zoom i Wordfeud? Ja jeg mener det funket på huaweien jeg hadde før, det funker også på iphone. notifications er påskrudd, men funker bare en gang i blandt, spørs om jeg må prøve en restart Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 jeg får ikke notifikasjonene i wordfeud til å funke på denne telefonen, ikke fungerer pinch zoom heller, noen andre med samme problemer? Pinch zoom i Wordfeud? Ja jeg mener det funket på huaweien jeg hadde før, det funker også på iphone. notifications er påskrudd, men funker bare en gang i blandt, spørs om jeg må prøve en restart Jeg kan heller ikke pinch zoome i Wordfeud, men det kan du da umulig ha bruk for? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Fikk nye bakdeksler i metall idag . Sort og sølv.... Flere bilder Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvordan påvirker det dekselet der vekta? Vuderes sterkt. Allerede fått mye riper på det tynne plastdekselet som fulgte med. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvordan påvirker det dekselet der vekta? Vuderes sterkt. Allerede fått mye riper på det tynne plastdekselet som fulgte med. Og dekning?? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er denne telefonen noe bra? Skal kjøpe ny telefon og vurderer denne. Men hvordan er denne iforhold til 4s? (Vet at den er større) Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg er overrasket over kvaliteten. Det er litt tykkere og litt tyngre en det orginale men føles svært solid. Dekningen påvirkes ikke og utseendet blir utrolig rått. For 60 kroner ferdig levert er dette ett kupp. Skjermfilmen til 18 kroner er også meget bra. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg er overrasket over kvaliteten. Det er litt tykkere og litt tyngre en det orginale men føles svært solid. Dekningen påvirkes ikke og utseendet blir utrolig rått. For 60 kroner ferdig levert er dette ett kupp. Skjermfilmen til 18 kroner er også meget bra. Fantastisk! Ligger det link til selger lengre bak i tråden? Og pennen fungerer knirkefritt med skjermfilmen på? Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Så bra ut med metall deksel! Flere som syntes at chrome ringen som går rundt mobilen blir fort stygg? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 WWW.dealextreme.com Lenke til kommentar
keemone Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Nettop bestilt meg Galaxy Note. Følger det med sånn flip-case i esken? Bestilt fra Chess.no.. Kim Endret 18. januar 2012 av keemone Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Nei. Det er ett fåtall som har fått med denne. Tror det er en bundling fra en eller annen leverandør Lenke til kommentar
catothom Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Fikk med flipcase fra Elkjøp hvertfall Fungerer veldig bra men kan også være veldig irriterende til tider Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 De første opplagene fulgte det flip-case med. De siste opplagene følger det ikke med lenger. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Pinch zoom i Wordfeud? Ja jeg mener det funket på huaweien jeg hadde før, det funker også på iphone. Pinch zoom i Wordfeud finnes vel ikke. Du må dobbeltklikke med en finger i skjermen for å zoome. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er denne telefonen noe bra? Skal kjøpe ny telefon og vurderer denne. Men hvordan er denne iforhold til 4s? (Vet at den er større) Veldig god. Flere tester har kalt den verdens beste telefon. Den er lettere enn iPhone 4S, så vidt jeg kan kjenne ihvertfall. Skjermen er mye bedre. Jevnt over en bedre telefon, om du ikke synes størrelsen er avskrekkende. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) "lett" kan også bety "lett å miste". En "bedre telefon" ville jeg vært veldig forsiktig med å si om du skal gi råd ift. kjøp av denne eller 4S da bør man kjenne begge telefoner godt. Endret 18. januar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Veldig god. Flere tester har kalt den verdens beste telefon. Den er lettere enn iPhone 4S, så vidt jeg kan kjenne ihvertfall. Skjermen er mye bedre. Jevnt over en bedre telefon, om du ikke synes størrelsen er avskrekkende. Vekten på iPhone 4S oppgis til 140 gram, mens Galaxy Note veier 178 gram ifølge Samsung. Jeg kjente på en kollega sin Galaxy Note i sted og den føltes ikke mye tyngre enn iPhone 4S'en min. Lenke til kommentar
FlyDuc Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hei! Hvor mye har dere til intern minne? eller den derra USB storage? Jeg har kun 11,07GB... burde det ikke vært noe mer nærme 14-15? Pga. står jo den ska være 16gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå