catothom Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Noten i hus - got damn så diger den er Pass på! Det er utrolig hvor fort den krymper i dine hender. Gikk fra HTC Legend til LG Optimus 2X og den var så mye større og heftigere. Gikk så fra LG Optimus 2X til Note. Sinnsykt forskjell. Min gamle mobil virker som en SE XP mini Kjæresten sin Samsung Galaxy S2 virket enorm sammenliknet med min LG, men nå virker hennes samsung veldig liten ved siden av min Note Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Forslag til en offline map app til noten som bruker GPS's? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Google Maps? Norgeskart? Begge støtter offline kart, men de må lastes ned på forhånd bare.. Google Maps er langt bedre på den biten enn Norgeskart. Endret 3. januar 2012 av Snylter Lenke til kommentar
Recon Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Den precachingen i Maps er jo verdiløs! Jeg gjorde dette for 3 byer før jeg var i England i jula, og det funker jo ikke i det hele tatt. Om jeg zoomet lit nærmere enn boeing-avstand, er det jo bare blur! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som har forsøkt lese større pdf filer på Note'n? Det viser seg å være helt håpløst på min. Fungerte fint på min Galaxy Tab 7", men her lukker filen seg stadig. Går kanskje å bla til en ny side, men det lugger veldig og så avsluttes det. Også det å lese bøker (Readers hub/ Kobo) kan tidvis være vanskelig. Får da ofte beskjed om at jeg må tvinge lukking. Lurer på om dette er et vanlig problem, eller om det bare er min som er vanskelig. Jeg bruker egentlig ikke å lese noe særlig bøker, så er ikke noe problem sånn sett, men dette hadde jo vært kjekt om den fungerte til dette også. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har nå brukt Noten som jobbmobil en snau uke og er ganske happy. Imidlertid kan det neppe være gorillaglass på Noten - fikk en to cm dyp skarpe i skjermen da mobilen gled ned fra passasjersetet og havnet mellom sete/håndbrekk. Veldig synlig mot mørk bakgrunn, men betyr ikke all verden hva praktisk bruk angår. Moralen må være; vær særdelses forsiktig eller bruk beskyttelse.. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som hvet hvorfor ingen av gameloft spillene dukker opp i market? Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har et lite spørsmål. Jeg sliter med å få nettleseren min til å virke over mobilnettet. Bor sentralt i Oslo og er koblet til 3g nettet alltid, men likevel klarer jeg ikke å få opp noen siden på nettleseren på noten min. Verken stock nettleseren eller opera mobile. Kan forøvrig bruke både, facebook app, twitter, wordfeud osv, men altsa ikke nettleseren. Funker riktignok over wifi. Noen tips? Lenke til kommentar
Frode Dyrseth Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har et lite spørsmål. Jeg sliter med å få nettleseren min til å virke over mobilnettet. Bor sentralt i Oslo og er koblet til 3g nettet alltid, men likevel klarer jeg ikke å få opp noen siden på nettleseren på noten min. Verken stock nettleseren eller opera mobile. Kan forøvrig bruke både, facebook app, twitter, wordfeud osv, men altsa ikke nettleseren. Funker riktignok over wifi. Noen tips? Har du NetCom? Sett da innstillinger for tilgangspunkt til dette. Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Har et lite spørsmål. Jeg sliter med å få nettleseren min til å virke over mobilnettet. Bor sentralt i Oslo og er koblet til 3g nettet alltid, men likevel klarer jeg ikke å få opp noen siden på nettleseren på noten min. Verken stock nettleseren eller opera mobile. Kan forøvrig bruke både, facebook app, twitter, wordfeud osv, men altsa ikke nettleseren. Funker riktignok over wifi. Noen tips? Har du NetCom? Sett da innstillinger for tilgangspunkt til dette. Nydelig. Takk skal du ha frode. Funker som bare det Nok et irritasjonsmoment borte. Note'en vokser virkelig på meg, men rent fysisk så krymper den faktisk. Iphone ser nå til sammenligning ut som en lekemobil fra asia. Kanskje akkuratt det den er? Endret 4. januar 2012 av stothebear Lenke til kommentar
vZ Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har sett litt på Note'n og har merket meg at den finnes i blå, sort og hvit. Har sett gjennom prisguiden, og finner kun tilgjengelig i blå og hvit. Hvorfor finner jeg ikke sort? Har den ikke kommet ut enda? Når er sort farge tilgjengelig i butikkene? vZ. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 "Blå" = sort, mener nå jeg. Min var ihvertfall så mørkeblå at det skulle mye til å ikke kalle den sort. Lenke til kommentar
wafler Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Enig, sort er sort og blå er også sort. Lenke til kommentar
ToreLa Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen som har forsøkt lese større pdf filer på Note'n? Det viser seg å være helt håpløst på min. Fungerte fint på min Galaxy Tab 7", men her lukker filen seg stadig. Går kanskje å bla til en ny side, men det lugger veldig og så avsluttes det. Også det å lese bøker (Readers hub/ Kobo) kan tidvis være vanskelig. Får da ofte beskjed om at jeg må tvinge lukking. Lurer på om dette er et vanlig problem, eller om det bare er min som er vanskelig. Jeg bruker egentlig ikke å lese noe særlig bøker, så er ikke noe problem sånn sett, men dette hadde jo vært kjekt om den fungerte til dette også. Hva mener du med store filer? Kikker på et 80-siders pdf-dokument med mye grafikk/tegninger. Det går helt fint Tore Lenke til kommentar
ToreLa Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har brukt telefonen snart en måned. Alt overveiende en positiv opplevelse. Som vel flere har bemerket, du vender deg utrolig fort til størrelsen og synes at sånn skal det være. iPhone ser for smått ut. Det blir veldig mye mere lettlest. Hva bruker jeg telefonen mest til: Wordfeud (det kunne hvilken som helst telefon gjort like godt) Surfing - her er skjermstørrelsen avgjørende Kindle - boklesing. Skjermstørrelsen er avgjørende Exchange mail - her scorer telefonen ikke veldig godt hos meg, Android er ikke like god på det som Symbian og faktisk Windows mobile 6.5 Som telefon - tja, skjermstørrelsen betyr jo ikke stort her, men lyden er god og jeg mister ikke så mange telefonsamtaler som med HTC Touch Pro II fordi jeg kom borti skjermen på feil måte når jeg skal ta opp telefonen. Kunne jeg tenke meg å bytte den inn i en annen telefon - no way, dette er den rette skjermstørrelsen for meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Ang. punktet ditt Exchange, Android er heller ikke like god som iOS har vært i flere år. Men jeg har troen på at de nok til slutt vil komme i mål også her og da er en av ankepunktene mine borte (dog ikke helt dealbreaker lenger som det var før). Hvordan er den i lommer? Innerlommer på forskjellige jakker, overtrekksjakker, mobillommer etc. Får man et slikt vanntett treningstrekk/armbind til den eller noe lignede? Endret 4. januar 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 http://www.digi.no/886424/google-strammer-inn-android-regler Betyr dette at Android 4.0 til Note vil komme uten Touch Wiz? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 http://www.digi.no/886424/google-strammer-inn-android-regler Betyr dette at Android 4.0 til Note vil komme uten Touch Wiz? Nei. Betyr at den kommer med Holo OG TouchWiz Lenke til kommentar
catothom Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvor mye har ett gammelt SIM-kort å si på bruker opplevelsen? Ett par problemer som fulgte med min LG over til min Note som jeg normalt ikke ville mistenkt SIM-kort for skjønner dere, og nå mistenker jeg at det kan være SIM sin feil Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Har nå brukt Noten som jobbmobil en snau uke og er ganske happy. Imidlertid kan det neppe være gorillaglass på Noten - fikk en to cm dyp skarpe i skjermen da mobilen gled ned fra passasjersetet og havnet mellom sete/håndbrekk. Veldig synlig mot mørk bakgrunn, men betyr ikke all verden hva praktisk bruk angår. Moralen må være; vær særdelses forsiktig eller bruk beskyttelse.. Hvordan kan du få 2 cm dype kutt når telefonen kun er 1 cm tykk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå