Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc

nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk inn på nettverk-innstillinger og valgte M Telenor (N Netcom var det andre valget), var vist på auto før og det viste seg å være litt bedre. Får fortsatt at signalet forsvinner helt, men det kommer sånn varseltrekant som står (finner ikke Telenor) eller noe sånt, og så fort jeg trykker den så kommer signalet opp igjen. Merkelig spør du meg, men det fungerer litt bedre enn før da...

PS: Har Telenor abonnement forresten.

Lenke til kommentar

Det samme skjedde med meg idag. Jeg har Tele2, og da bytter den til den operatøren som har best dekning, men idag så fikk jeg varseltrekanten. Det løste seg dog på 3 sekunder så ingen krise. Men det kan jo fort bli irriterende hvis dette skjer uten at jeg vet det, og det ender opp med at jeg blir utilgjengelig i en kortere periode. Men men, det har kun skjedd én gang.

Lenke til kommentar

Fikk tafset litt på Note i dag på Lefdal, og mine inntrykk er varierte... Ble mere skeptisk enn positiv til innkjøp av denne, grunner:

Positiv:

-Skjermen er jo helt sinnsyk

-Kvalitetsfølelsen

-Kamera var overraskende bra!

Negativt:

-Skjermen på min HTC Desire er mere responsitiv, måtte knote en del for å få byttet "hjem-skjermer", samt at den plutselig trykkte i stedet for å scrolle/slide.

-Touchwiz senker kvalitetsinntrykket på hele telefonen... (men dette kan jo gjøres noe med.

-Det var generellt mere lagg på denne enn min desire som også skuffet veldig! GIkk liksom litt tregt i mnenyer, hakket litt når man byttet mellom hjemskjermene...

Når det kommer det til skjermen og touch, så er dette en dealbreaker for min del... Er dette noe som andre har lagt merke til?

Lenke til kommentar

Vil også legge til at det ser ut som noen kommer med Android 2.3.5 og andre med 2.3.6. Anbefaler alle som ikke får de med 2.3.6 å oppgradere til dette med en gang (bare å kjøre update på selve telefonen) da jeg ser mange som sier at 2.3.6 er mye mer responsiv, og også raskere. Dette er kun noe jeg har lest og ikke testet da min kom med 2.3.6 ut av boksen. Men den er ihvertfall knallrask og responsiv. De fleste tester jeg har sett av den er med Android 2.3.5, så er nok endel som vil få litt ekstra "ytelse" gratis ved å oppgradere til 2.3.6.

Første mobilen jeg har testet som faktisk tippet over 100k grensen i Browsermark.

post-6770-0-67427800-1323369782_thumb.jpg

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Swype eller penn for tekstinpu? Jeg har fått stor sans for swype. Det går fort og det gir mindre feil enn bruk av penn. Dessuten virker penna kun for engelsk. Selv med tastaturet horisontalt blir det litt for lite for å skrive touch. Med bruk av swype tror jeg faktisk jeg skriver fortere og man venner seg for til det. Anbefales!

Lenke til kommentar

Foreløpig har jeg måttet lade hver kveld. Men nå har jeg jo brukt den veldig mye fordi jeg nettopp har fått den. Tror at det kanskje vil gå bra, når jeg kommer tilbake til normalt bruksmønster.

Har nettopp vært ute å reist og leste bøker via Kindle-app'en. Da gikk batteriet ganske fort i veg. Men bortsett fra det, skjermen er helt utmerket til å lese bøker på, breid nok til at det ikke virker knotete.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få med flip cover viss en bestiller på netonnet? Viss ikke, hvilke plasser får en den med? :D

Tele2 inkluderer flip case og folk her som har bestilt fra Komplett har også fått. Det er uansett usikkert om de har like mange flip cases som telefoner, eller om de har "ubegrenset" med dem på lager, så jeg ville ringt og spurt før jeg hadde bestilt.

Lenke til kommentar

Foreløpig har jeg måttet lade hver kveld. Men nå har jeg jo brukt den veldig mye fordi jeg nettopp har fått den. Tror at det kanskje vil gå bra, når jeg kommer tilbake til normalt bruksmønster.

Har nettopp vært ute å reist og leste bøker via Kindle-app'en. Da gikk batteriet ganske fort i veg. Men bortsett fra det, skjermen er helt utmerket til å lese bøker på, breid nok til at det ikke virker knotete.

Jepp, og husk at det tar typisk rundt én uke før batteriet er "kjørt inn". Det at vi trykker som noen galninger på den hjelper vel heller ikke, men slikt er det alltid med nye dingser :p

Lenke til kommentar

Da har Google lansert Google Current! For dere som er glade i å lese nyheter og slikt på farten, så er denne appen genial. Den tar RSS/Google Reader feedene og gjør dem om til "magasin"-lignende greier. Utrolig pen og nyttig.

Det er for øyeblikket kun lansert på den amerikanske Market, men som vanlig så går det ikke lange tiden før noen har lastet opp APKen.

Clicky

Og her kan dere se hva Currents faktisk er. Må nevnes at de 5,3" kommer virkelig til nytte nå :)

http://www.youtube.com/watch?v=5LOcUkm8m9w

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...