µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har dere Tele2, så husk å velg "Roaming". Har dere dårlig dekning så velg NetComs nett istedenfor Network Norway. Lenke til kommentar
shack_attack Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Gikk inn på nettverk-innstillinger og valgte M Telenor (N Netcom var det andre valget), var vist på auto før og det viste seg å være litt bedre. Får fortsatt at signalet forsvinner helt, men det kommer sånn varseltrekant som står (finner ikke Telenor) eller noe sånt, og så fort jeg trykker den så kommer signalet opp igjen. Merkelig spør du meg, men det fungerer litt bedre enn før da... PS: Har Telenor abonnement forresten. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det samme skjedde med meg idag. Jeg har Tele2, og da bytter den til den operatøren som har best dekning, men idag så fikk jeg varseltrekanten. Det løste seg dog på 3 sekunder så ingen krise. Men det kan jo fort bli irriterende hvis dette skjer uten at jeg vet det, og det ender opp med at jeg blir utilgjengelig i en kortere periode. Men men, det har kun skjedd én gang. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fikk tafset litt på Note i dag på Lefdal, og mine inntrykk er varierte... Ble mere skeptisk enn positiv til innkjøp av denne, grunner: Positiv: -Skjermen er jo helt sinnsyk -Kvalitetsfølelsen -Kamera var overraskende bra! Negativt: -Skjermen på min HTC Desire er mere responsitiv, måtte knote en del for å få byttet "hjem-skjermer", samt at den plutselig trykkte i stedet for å scrolle/slide. -Touchwiz senker kvalitetsinntrykket på hele telefonen... (men dette kan jo gjøres noe med. -Det var generellt mere lagg på denne enn min desire som også skuffet veldig! GIkk liksom litt tregt i mnenyer, hakket litt når man byttet mellom hjemskjermene... Når det kommer det til skjermen og touch, så er dette en dealbreaker for min del... Er dette noe som andre har lagt merke til? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Alt kjører smooth her. Jeg ville dog ikke ha basert førsteinntrykkene mine fra en demotelefon. No bueno. Ingen du kjenner som har en Note? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Vil også legge til at det ser ut som noen kommer med Android 2.3.5 og andre med 2.3.6. Anbefaler alle som ikke får de med 2.3.6 å oppgradere til dette med en gang (bare å kjøre update på selve telefonen) da jeg ser mange som sier at 2.3.6 er mye mer responsiv, og også raskere. Dette er kun noe jeg har lest og ikke testet da min kom med 2.3.6 ut av boksen. Men den er ihvertfall knallrask og responsiv. De fleste tester jeg har sett av den er med Android 2.3.5, så er nok endel som vil få litt ekstra "ytelse" gratis ved å oppgradere til 2.3.6. Første mobilen jeg har testet som faktisk tippet over 100k grensen i Browsermark. Endret 8. desember 2011 av JimRamse Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvilken nettleser er det? Er den raskere enn stock? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hvilken nettleser er det? Er den raskere enn stock? Føler den er hakket raskere ja. Heter Miren Browser. Lenke til kommentar
Cevillan Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Grei pris på telefonen @ amentio. Bra pris, men Amentio sender ikke med flip-coveret. Det er verdt å merke seg hvilke nettbutikker som plukker av dette og selger det separat, og hvilke som ikke gjør det... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ja flip coveret koster jo et par hundrelapper, så det er jo absolutt kjekt å få det med i pakken. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ser ut som om Samsung har kuttet prisen et par hundrelapper over hele linja. Ser billigste er under 5k Lenke til kommentar
Kjell_OVE Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er det mulig å få med flip cover viss en bestiller på netonnet? Viss ikke, hvilke plasser får en den med? Lenke til kommentar
ToreLa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Swype eller penn for tekstinpu? Jeg har fått stor sans for swype. Det går fort og det gir mindre feil enn bruk av penn. Dessuten virker penna kun for engelsk. Selv med tastaturet horisontalt blir det litt for lite for å skrive touch. Med bruk av swype tror jeg faktisk jeg skriver fortere og man venner seg for til det. Anbefales! Lenke til kommentar
ToreLa Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Foreløpig har jeg måttet lade hver kveld. Men nå har jeg jo brukt den veldig mye fordi jeg nettopp har fått den. Tror at det kanskje vil gå bra, når jeg kommer tilbake til normalt bruksmønster. Har nettopp vært ute å reist og leste bøker via Kindle-app'en. Da gikk batteriet ganske fort i veg. Men bortsett fra det, skjermen er helt utmerket til å lese bøker på, breid nok til at det ikke virker knotete. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Er det mulig å få med flip cover viss en bestiller på netonnet? Viss ikke, hvilke plasser får en den med? Tele2 inkluderer flip case og folk her som har bestilt fra Komplett har også fått. Det er uansett usikkert om de har like mange flip cases som telefoner, eller om de har "ubegrenset" med dem på lager, så jeg ville ringt og spurt før jeg hadde bestilt. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Foreløpig har jeg måttet lade hver kveld. Men nå har jeg jo brukt den veldig mye fordi jeg nettopp har fått den. Tror at det kanskje vil gå bra, når jeg kommer tilbake til normalt bruksmønster. Har nettopp vært ute å reist og leste bøker via Kindle-app'en. Da gikk batteriet ganske fort i veg. Men bortsett fra det, skjermen er helt utmerket til å lese bøker på, breid nok til at det ikke virker knotete. Jepp, og husk at det tar typisk rundt én uke før batteriet er "kjørt inn". Det at vi trykker som noen galninger på den hjelper vel heller ikke, men slikt er det alltid med nye dingser Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Kjøpte nettopp Samsung Galaxy Nexus, mest fordi jeg ble litt forskrekket over størrelsen på Note da Nexus faktisk så ut som en valig telefon uten å virke stor overhode. Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Den jeg har er super smooth og langt mer responsiv enn Desire HD. Versjon 2.3.6. Så om demo telefonen i butikk hakker, så er det ikke representativ for hvordan Note egentlig er. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som har et svar på hvorfor - den norske modellen ja - ikke gjenkjenner æ osv ved pennebruk? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Da har Google lansert Google Current! For dere som er glade i å lese nyheter og slikt på farten, så er denne appen genial. Den tar RSS/Google Reader feedene og gjør dem om til "magasin"-lignende greier. Utrolig pen og nyttig. Det er for øyeblikket kun lansert på den amerikanske Market, men som vanlig så går det ikke lange tiden før noen har lastet opp APKen. Clicky Og her kan dere se hva Currents faktisk er. Må nevnes at de 5,3" kommer virkelig til nytte nå http://www.youtube.com/watch?v=5LOcUkm8m9w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå