hOLaa Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 hah, beklager for det.. har vært fraværende en stund Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Da er Amobils test av Note ute Enjoy! Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Da er Amobils test av Note ute Enjoy! Hoho! 6'er - igjen Edit: Etter at jeg så bilde som Amobil viste - som var tegnet på Note - fikk jeg lyst til å se flere, noen som vet om en side? Endret 5. desember 2011 av Beyercüst Lenke til kommentar
grenness Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ingen som legger merke til det uansett (med mindre du kjøper den hvite) vel, ummm... jeg hadde kanskje tenkt å kjøpe den hvite Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Heheh, er jo bare det at hvitt er enklere å legge merke til, men har du lyst på den så kjøper du den. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg vil også ha den hvite... Noen som vet når den blir solgt MED abbonement? Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ser ingen grunn til å bruke penger på et tvillingabb når jeg ikke vil ha behov for telefondelen. Og som jeg nevnte tidligere i tråden har det hvertfall før vært veldig kronglete med hvilke abb som støtter tvillingkort og jeg bytter definitivt ikke abb for tvilling. Men vil ikke enheten operere som normalt uten simkort? Alt med unntak av telefonbiten burde jo fungere som normalt. Ser heller ikke Wifi dekning som noen bekymring da bruksmønsteret på min 1,5 år gamle smarttelefon viser at jeg omtrentlig i 95% av tilfellene er innenfor Wifi dekning når jeg skulle hatt behov for 3G. Har du vurdert GALAXY S WiFi 5.0? er jo litt bortkastet å kjøpe en telefon når du ikke egentlig trenger ringefunksjonalitet Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Uffa, WiFi 5.0 er en katastrofe. 800x480 fordelt på 5". Det ser helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Uffa, WiFi 5.0 er en katastrofe. 800x480 fordelt på 5". Det ser helt jævlig ut. Det høres veldig dårlig ut, men skjermen til sensation XL på 4,7" med samme oppløsning skal jo være grei nok i følge anmeldelser. Wifi 5.0 koster vel under 2000 så kan jo ikke forvente all verdens til den prisen. Syns det er vanskeligere å forsvare oppløsningen på XL så dyr som den er. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Gud som jeg lo når jeg så bildet i testen av Galaxy Note hvor dem viste bildet mellom iPhone 4 / 4S og Galaxy Note :!: iPhone 4 / 4S er jo bare en dverg fis i forhold. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg fikk inn en Galaxy Note på jobb i dag.. Interessant produkt, men alt for stor for meg fant jeg ut.. Måtte teste å ha den i lommen, og den fyller virkelig opp lommene mine. Jeg kan dog forstå at folk vil ha den, det er jo en heftig sak ser det ut som. Jeg har riktignok ikke slått den på, kun sett på størrelsen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Du må jo slå den på! Det er jo hele poenget Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Haha, jaja det bryr meg ikke nevneverdig, jeg kjøper meg en blåtann handsfree om jeg skal snakke i den. Samme her, jeg bruker et bluetooth handsfree. Funker fett. For øvrig anbefaler jeg appen Listonic til dere som ønsker å bruke Galaxy Note som handleliste. Man kan synce handlelistene mellom flere mobiler, slik at fruen kan sette opp lista, og når jeg drar innom butikken så ligger alt klart. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Til de av dere som ikke har prøvd: Swypetastaturet som følger med mobilen er genialt! Skriver som en gud på dette greiene her, selv med en hånd. Og jeg er ikke engang vant til teknikken enda. Om et par dager ser jeg for meg at jeg skriver vesentlig raskere enn jeg gjør på PC. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Har faktisk ikke prøvd Swype enda, så dette må jo prøves Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Har du vurdert GALAXY S WiFi 5.0? er jo litt bortkastet å kjøpe en telefon når du ikke egentlig trenger ringefunksjonalitet Tipper ikke telefondele er særlig påkostet og ser ingen nettbrett med tilsvarende specs. For øvrig anbefaler jeg appen Listonic til dere som ønsker å bruke Galaxy Note som handleliste. Man kan synce handlelistene mellom flere mobiler, slik at fruen kan sette opp lista, og når jeg drar innom butikken så ligger alt klart. Cross-plattform også? Ellers avventer jeg kjøpet litt forløpig. Endret 6. desember 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Noen som har funnet en nyttig security-app? Jeg bruker Snuko Anti Theft Security. * Spore telefonen via GPS, WiFi og mobilnettet på Google Maps. * Ta sikkerhetskopi av tekstmeldinger og anropslogg. * Slå på alarmlyden selv om telefonen er satt på lydløs. * Automatisk sende SMS til et angitt mobilnummer dersom SIM-kortet blir byttet (SMS inneholder nytt telefonnummer, SIM-kortnummer, hvilket nett telefonen er oppkoblet mot m.m.). Nyttig info for politiet. * Fjernlåsing av telefonen. Telefonen blir da ubrukelig for tyven/finneren. På skjermen vises en melding som du selv angir (min sier at telefonen er stjålet eller mistet, og at finneren må ringe mitt backup-nummer eller sende meg en e-post). * Om noen finner telefonen - og den er låst - får finneren kun frem et skjema hvor de kan skrive inn sitt navn, telefonnummer og e-post adresse. Dette sendes så per SMS til ditt angitte backup nummer. * Jeg får tilgang til Galaxy Notens kamera, både front og bak, så jeg kan forhåpentligvis ta bilde av tyvens ansikt i det han/hun fikler med mobilen, eller i det minste omgivelsene telefonen befinner seg i. Rett og slett genialt. Noen som har funnet noe bedre? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Har du vurdert GALAXY S WiFi 5.0? er jo litt bortkastet å kjøpe en telefon når du ikke egentlig trenger ringefunksjonalitet Tipper ikke telefondele er særlig påkostet og ser ingen nettbrett med tilsvarende specs. Kjøp deg Asus Transformer Prime du. Den er rett rundt hjørnet og har firekjerners cpu, stort batteri og koster i tillegg relativt lite. (Snakker om 4-5000 kroner). Hvis du skal bruke den i bilen er vel det bedre. Men hvis du absolutt må ha en 5" er du jo like langt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Har problemer med å få synkronisert kalenderen. Har masse kalendernotater fra andre Android telefoner, men kalenderen her viser ikke notater lengre tilbake enn en måned. Notatene er ikke slettet. Når jeg logger meg på min Google konto via PC, vises alle de gamle notatene, men det er altså håpløst å få notater eldre enn en måned over på Note'n. Hadde samme problem da jeg kjøpte Galaxy S2 tidligere i vår/sommer. Fikk da tips om å slette alle notater fra telefonen og så synkronisere på nytt. Men dette hjalp ikke da, og det hjalp ikke nå. Noen som kan bidra med hjelp? Lenke til kommentar
veghov Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Har da bestilt Samsung Galaxy Note må si jeg gleder meg veldig til denne da Iphone 3gs en er blitt veldig treig i det siste! men lurer på om noen vet om en nettbutikk som selger screen-protector til note? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå