Roybenz Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) slettes Endret 1. desember 2011 av Roybenz Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Edit: Roybenz har slettet annonsen. Jeg har en helt ny Galaxy Note til salgs. Hvis noen vil kjøpe den. Blir litt stor for meg. Kun fulladet den også brukt den i 5-6 minutter før jeg pakket den ned igjen. Selger den for 4800 kr. PM meg eller mail for avtale. Kan sende eller hentes hos meg i Østfold. Kjøpt den på nett i Norge? Da kan du muligens returnere den og få pengene tilbake. Endret 1. desember 2011 av Beyercüst Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det er jeg rimelig sikker på at han kan Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Om han har kjøpt den på nett og det ikke har gått mer enn 14 dager; så ja. Jeg vet ikke hvordan dette fungerer i utlandet, men mulig at det er en slik ordning der også. Lenke til kommentar
Hommi Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har nettopp hentet telefonen og akkurat åpnet pakken. Fy faen så stor den er. Men jeg digger det!!! Grei forskjell fra htc desire til denne . Noen spesiell måte å lade batteriet på i begynnelsen, eller er det bare "plug and play" ? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det begynner å bli noen år siden man måtte lade den i 24-48 timer før bruk, men slik er det ikke idag. Så kort fortalt så er det "plug and play" ja! Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Batterimyten: At du skal lade telefonen helt opp og mange timer ekstra er en myte. Kun den gamle batteriteknologien NiMH krevde slik behandling, mens nyere Li-Ion-batterier som er i alle nye telefoner tåler klattlading. Har noen mulighet til å slenge ut bilder som er tatt med mobilen? Gjerne m/u flash. Finnes det forresten noen applikasjoner som aktiverer LED Flashen så den fungerer som lommelykt? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Bilder og slikt kan du se i ulike tester. Her er to av de bedre testene jeg har kommet over: - Swedroid - Engadget Lenke til kommentar
3121 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Spiller Samsung Note på lag eller mot Mac? Tenker da på synkronisering med iCal, iTunes, og kontakter på Mac. Har iPhone 4S, og de spiller jo selvsagt på samme lag:), men sikler fælt på denne.... Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Da sendte de min fra Komplett.no i kveld. Noen som har erfaringer med My Pack hos Tollpost Globe? Det står: "Pick up date: 2011-11-30" når jeg sporer hos dem, og da regner jeg med at det er da de plukket den fra komplett. Vet noen om det går kjapt å få den i Rimibutikken? Jeg bor nær Stavanger. :-) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Spiller Samsung Note på lag eller mot Mac? Tenker da på synkronisering med iCal, iTunes, og kontakter på Mac. Har iPhone 4S, og de spiller jo selvsagt på samme lag:), men sikler fælt på denne.... Angående iCal og kontakter se her. Men hva skal du med iTunes? Synes du det er greit med et synkroniseringsprogram så kan du ta en titt på DoubleTwist. Ikke at det er så utrolig bra.. Ellers er det like greit å bare bruke dra-og-slipp metoden. Lenke til kommentar
fjisdfji Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Da sendte de min fra Komplett.no i kveld. Noen som har erfaringer med My Pack hos Tollpost Globe? Det står: "Pick up date: 2011-11-30" når jeg sporer hos dem, og da regner jeg med at det er da de plukket den fra komplett. Vet noen om det går kjapt å få den i Rimibutikken? Jeg bor nær Stavanger. :-) Hvordan frakt valgte du? går ihvertfall og velge mellom 2 forskjellige vet jeg. Tror du har den i løpet av morgen ettermiddag senest 2 desember. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kom kommer i tidsrommet 17.00-21.00 i morgen. Levert på døren Komplett og vanlig Posten (eller Bring som de foretrekker å bli kalt nå). Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hmm, lurer på hvor lang tid det tar å frakte min fra Oslo til Bergen. Skal i teorien ikke ta lange tiden, men det er jo så typisk at jeg ikke får den før mandag... Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Bilder og slikt kan du se i ulike tester. Her er to av de bedre testene jeg har kommet over: - Swedroid - Engadget Bør også nevne testen til gsmarena.com. Lenke til kommentar
ToreLa Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Da har Samsung meddelt meg at jeg skal få en Galaxy Note til disposisjon for testing. Hyggelig det! Hvorfor er jeg interessert i denne mobilen? Jeg har brukt smarttelefoner i over 10 år. Har mesteparten av den tida hatt tilgang til telefoner med fysisk tastatur. Min beste smarttelefon var Nokia sin 9210. Den tålte alt. Men det begynner å bli noen år siden. Hva trenger jeg når det gjelder telefon: - leser og skriver mye mail, mailfunksjonen må være god - Mail for Exchange må fungere godt, synkronisering må fungere godt og kalenderfunksjonen må være god. - Ønsker en god GPS Hva håper jeg på at Galaxy Note gir: - At notatfunksjonen de skryter av er nyttig for f.eks. å ta møtenotater - At størrelsen gjør at suget etter å kjøpe en iPad blir borte, m.a.o. den er akkurat stor nok til behangelig surfing. Så når jeg får telefonen, skal jeg forsøke å fortelle hvordan jeg opplever den. (Håper den ikke brekker når jeg putter den i baklomma) Vi snakkes! Tore Lenke til kommentar
veghov Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen som vet når Telenor får inn Galaxy Note i sin nettbutikk? Lenke til kommentar
hOLaa Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Noen som har vet om nordisk versjon ligger ute på sider som laster opp standard roms? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Sykt irriterende, Tele 2/moobi har enda ikke sendt min note. Ringte de i går, og da sa de at telefonen var straks klar til sending og var under pakking. I dag, etter at jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde fått sporingsnummer, fikk jeg mail kl 14.00 om at pakken enda ikke er sendt. Utrolig kjipt, da rekker den garantert ikke frem til Bergen i løpet av helgen. Er det noen andre som har fått sporingsnummer til sine pakker fra tele2? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Sykt irriterende, Tele 2/moobi har enda ikke sendt min note. Ringte de i går, og da sa de at telefonen var straks klar til sending og var under pakking. I dag, etter at jeg spurte hvorfor jeg ikke hadde fått sporingsnummer, fikk jeg mail kl 14.00 om at pakken enda ikke er sendt. Utrolig kjipt, da rekker den garantert ikke frem til Bergen i løpet av helgen. Er det noen andre som har fått sporingsnummer til sine pakker fra tele2? Venter utålmodig selv også. Hadde håpet å ha den før helgen, men det skjer ikke nå.... :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå