Kjell_OVE Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Da har jeg også fått den. Først jeg så den var det gigantisk. Var litt bekymret der og da om den passer lomma. Jeg kan med glede si at den gjorde det i min "slim fit hipsterbukse". Under ser dere telefonen i all majestet. Jeg med min jentefinger hadde ikke noe problem med å holde den, Selv om jeg må innrømme at det tok meg noen timer å justere måten jeg holder en telefon på. Og en bilde av telefonen i bukselomma. S-pen har jeg bare lekt litt med. Kommer med mer helheltinntrykk når jeg får satt meg ordentlig inn i den. Hvor bestillte du din fra? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Da ble Galaxy S2'en min stjålet, og jeg må si denne telefonen frister. Dere som har fått tak i telefonen, er dere foprnøyde? Endret 27. november 2011 av Bjarnemann Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Da har jeg også fått den. Først jeg så den var det gigantisk. Var litt bekymret der og da om den passer lomma. Jeg kan med glede si at den gjorde det i min "slim fit hipsterbukse". Under ser dere telefonen i all majestet. Jeg med min jentefinger hadde ikke noe problem med å holde den, Selv om jeg må innrømme at det tok meg noen timer å justere måten jeg holder en telefon på. Og en bilde av telefonen i bukselomma. S-pen har jeg bare lekt litt med. Kommer med mer helheltinntrykk når jeg får satt meg ordentlig inn i den. Hvor bestillte du din fra? Bestilte fra yesasia.com. Handler mye musikk, film og spill der og er ganske fornøyd med butikken deres. Men dem tuller dessverre ikke med prisen så det blir nok en liten dose moms for meg, prisen blir da ganske lik den norske minus norsk garanti . Bjarnemann: Jeg er ganske fornøyd, gikk fra Galaxy S til denne. Tror ikke du merker stor forskjell annet enn bedre oppløsning, større skjerm og en stylus da hardware er temmelig lik om ikke helt lik S2 sin. Endret 27. november 2011 av luvotomy Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det jeg tenkte meg også. Hvordan er batteriet? Og er skjermen for stor? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Bestilte 64GB på fredag. Kan gi en lyd når jeg har fått testet det. Note er helt klart den telefonen jeg har vært mest fornøyd med på veldig lenge. Helt klart en jeg kan beholde en stund. Lenke til kommentar
luvotomy Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det jeg tenkte meg også. Hvordan er batteriet? Og er skjermen for stor? Jeg har nettopp kalibrert batteriet (Tømme den helt for så å lade den fullt uten å slå på telefonen). Men før det så måtte jeg lade iløpet av en dag ved hyppig bruk. For se hvordan den er nå som jeg har kalibrert den. Personlig føler jeg ikke skjermen er for stor. Så lenge den passet lommen så er jeg absolut fornøyd. Se film og serie er brilliant på denne Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 okei. Takk for svar Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jepp. Hadde Champion forrige uke, og har Fastpris Medium nå (500 min, 200 SMS, 1000MB) og det passer perfekt for mitt bruk :-) 429 kr per mnd er heller ikke gale med tanke på at det også inkl. nedbetaling av telefonen. Skulle gjern hatt medium selv, men 200 sms er dessverre alt for lite. Dette er faktisk det eneste jeg synes er negativt med tele2. Jeg kommer fra onecall, lg der var det 500 minutt, 500 meldinger for199. Derfor måtte jeg gå for large hos tele2. Måtte overføre nummeret mitt, noe som skal ta 10 dager. Noen som vet om det er vanlig å sende movbilen med en gang de kommer inn på lager, og så sende simkort etterpå, eller sendes alt sammen tror dere? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Jeg tror de sender den så fort den kommer på lager men jeg er ikke helt sikker, men noe annet vil jo være idioti. Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Er også spent på om 64 GB minnekort fungerer på Note. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 "Gode nyheter for alle som venter på Galaxy Note! Denne uken begynner vi å sende ut eksemplarer til forhandlere og distributører i Norden. Med Galaxy Note kan du enkelt skrive mail, ta notater eller oppdatere kalenderen med den smarte pennen, i stedet for å bruke det tradisjonelle tastaturet." - Samsung Norge (Facebook) Det var da faen meg på tide! Da får jeg min mest sannsynlig i slutten av uken, men jeg tenker at mandag neste uke er mer sannsynlig. Kommer vel an på hvor rask Tele2 er. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Om man bestiller fra Pixmania som enkelte i tråden her har gjort, vil da norske forbrukerrettigheter og forsikringsvilkår gjelde? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Om man bestiller fra Pixmania som enkelte i tråden her har gjort, vil da norske forbrukerrettigheter og forsikringsvilkår gjelde? Ja, den fungerer som vanlig norsk nettbutikk, så du skal ha det ja. Har lest litt varierende tilbakemedlinger, men en artikkel fra dinside påpeker at dem har blitt bedre. Pixmania er en av de største nettbutikkene for elektronikk i europa. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Da tar jeg sjansen. Kjøpte meg Galaxy Gio i dag for å ha en vente/fyllemobil til senere, men den er så rævva at jeg ikke gidder å vente på Galaxy Nexus, eller at denne offisielt kommer til Norge! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Da tar jeg sjansen. Kjøpte meg Galaxy Gio i dag for å ha en vente/fyllemobil til senere, men den er så rævva at jeg ikke gidder å vente på Galaxy Nexus, eller at denne offisielt kommer til Norge! Bestiller du Nexus fra England har du den innen uka er omme. Er selv veldig i tvil om note eller nexus. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg også. Skulle gjerne gått for Nexus, men har lest at kameraet er ganske dårlig. Etter å ha hatt Galaxy S2 blir det litt nedtur å gå tilbake til dårlig kamera. Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Bestiller du Nexus fra England har du den innen uka er omme. Er selv veldig i tvil om note eller nexus. Hadde ikke du, Teac bestilt Nexus? Er selv veldig i tvil om hvilken jeg skal ta. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Bestiller du Nexus fra England har du den innen uka er omme. Er selv veldig i tvil om note eller nexus. Hadde ikke du, Teac bestilt Nexus? Er selv veldig i tvil om hvilken jeg skal ta. Nei, har ikke bestilt. Kunne mest tenkt meg å bestille Nexus fra Norge, for så ha muligheten for å sende tilbake på angrefristen om den ikke lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Nei, har ikke bestilt. Kunne mest tenkt meg å bestille Nexus fra Norge, for så ha muligheten for å sende tilbake på angrefristen om den ikke lever opp til forventningene. Er det bare å sende den tilbake om du ikke vil ha den, etter at du har brukt den? I så fall kommer jeg til å gjøre det med Note - sender den tilbake om jeg føler den blir for stor Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Tror ikke du bare kan sende den tilbake etter å ha tatt den i bruk. Mener du kan sende et par SMS, ta en telefonsamtale og slikt, men noe mer og du mister angreretten. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå