Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc

nor50

Anbefalte innlegg

Skulle selge min Note for en stund siden, så skulle jeg legge inn fabrikkinnstillinger osv og fjerne overklokken på CPU. Fyfaen som den lagga med TouchWiz og Android 4.2. Rett og slett ubrukelig, fyfaen for en bruker-opplevelse, føler med han som kjøpte den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knust skjeremen på min Note, igjen :p

Ser de selger slike glass plater på ebay for en 100 lapp, er det noe å teste ut tro? Så slipper jeg å skifte hele skjermen?

Sliter foresten noe ekstremt med batteritiden for tiden, begynner å bli på tide med nytt?

Spørs alltids om skjermpanelet under er helt, og hvis det er finner du sikkert flotte guider på http://www.ifixit.com

Virker som om det er helt under. Alle fungerer slik det skal, og sprekkene ser ikke dypere ut enn hva det øverste glasset er. Får nesten bestille et slikt glass å teste, om det ikke går kaster jeg hele driten. Orker ikke betale 1000 kr pluss porto for å fikse en snart to år gammel telefon :p Endret av G-Man™
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har noen formening om hvor det kan ha blitt av den ca. 1 gigabyten jeg skulle hatt tilgjengelig i internt minne her?

[endret] Jeg hadde problemer med internminnet, i at over en gigabyte av det rett og slett var utilgjengelig, så selv om jeg bare hadde noen få hundre megabyte med programmer etc. så fikk jeg feilmeldinger når jeg oppdaterte apper, om at det var for lite minne.

Jeg har nå reinnstallert telefonen, og har 'fått tilbake' den gigabyten, selv om jeg nå har lagt alt tilbake som det var før. Så det var vel bare en (irriterende) 'hickup'. [/endret]

Endret av John P.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Bruker også min Note fremdeles, men den har begynt å henge veldig og tulle - til tross for ny ROM. Vurderer å tilbakestille til touchwiz og se om de samme artifaktene følger.

Men, noen som vet om en god guide for å tilbakestille og fjerne alle spor av rooting, rom-skifte osv?
Eller er ikke det mulig?

Cheers!

Lenke til kommentar

Ga opp Noten min i dag. Har vært helt krise de siste par månedene. Fryktelig treg, batteriet har røket to ganger, hjemtasten har sluttet å virke, kan ikke oppdatere eller innstallere nye apps til tross for tilstrekkelig minne (måtte faktisk avinstallere alle apps bortsett fra Facebook, Spotify, Snapchat, Instagram og VSCO for i det hele tatt å kunne oppdatere noe som helst).

Lenke til kommentar

Jeg sleit også med å ikke få installere programmer til tross for plass i en periode, lurte på om internminnet begynte å ta kvelden.. Har ikke hatt akkurat det problemet på en stund, men avinstallerte også mye.. Så litt derfor også jeg ønsker å resette helt til stock instillinger - virker den fremdeles ikke er det jo reklamasjonssak.

At mobilen begynner å bli så ekstremt mye dårligere kan vel tyde på nok et tilfelle av at Samsung bruker dårlige komponenter for at vi skal kjøpe nytt etter 1-2 år - slik de gjør med TVene sine..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...