jevel Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Oppdateringen har kommet til flere øst-europeiske land og baltikum-landene denne måneden, så den kommer vel til norden snart. Det er vel 4.1.2 som kommer til Note, ikke 4.2.2. Samsung har vel også sagt at dette blir siste oppdatering for den første Noten. Fant ikke artikkelen i farten nå, skal se om jeg finner linken senere. -KJ Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Det er vel 4.1.2 som kommer til Note, ikke 4.2.2. Samsung har vel også sagt at dette blir siste oppdatering for den første Noten. Fant ikke artikkelen i farten nå, skal se om jeg finner linken senere. -KJ Er 4.1.2 som kommer. 4.2.2 er ikke engang bekreftet av Samsung, men ble hintet om i en lekkasje. Men siden Samsung har lovet Jelly Bean (4.x.x) siden oktober, ville jeg ikke håpet for mye på 4.2.2. Endret 3. juni 2013 av secondarykid Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har ikke folk fått 4.1.2 enda? Trodde jeg fikk den ota i april en gang. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hæ? Det er vel 4.0.4 som er siste vel? Jeg har ikke fått noe. Min telefon står at den skal sjekke dette daglig og jeg sjekker også "manuelt" sånn inni mellom, men får alltid opp melding om at det ikke er noe nye oppdateringer. stimas Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ligger Norge så langt bak altså? Jeg har kjørt både 4.1.2 siden november 2012, og 4.2.2 siden februar Dere har tålmodighet altså, hehe. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jupp, riktig det. Ble annonsert at den skulle komme i løpet av oktobe til å starte med, men har enda ikke kommet til de nordiske landene. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Fikk 4.1.2 i formiddag. Merker kameraet har satt opp hastigheten litt i hvert fall. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 På vei inn (laster ned) her også.... Synes jeg så at den var på over 500 Mb... Spent på hva det er som kommer. Noen som vet hva som er nytt i fht. 4.0.4? stimas Lenke til kommentar
John P. Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Godt fornøyd så langt faktisk. Oppdateringen gikk knirkefritt her, og jeg beholdt alt av innstillinger, kontakter, SMSer, bilder etc. Eneste jeg glemte i farta var et par notater jeg hadde gjort i S Note, og de forsvant. Såpass fornøyd med grensesnittet i Touchwiz nå at jeg tror jeg beholder det - etter noen justeringer - istedenfor GO Launcher som jeg har brukt en stund. Flere innstillinger på menylinja og flere muligheter ser det ut til. Bra førsteinntrykk ihvertfall, så får vi se. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hei. Fått updaten og hatt den i dag. Telefonen er som ny. Den er kjapp og stabil. Tastaturet er en drøm. Helt fantastisk. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Finner ikke ut hvordan jeg slår av tastetonene etter oppdateringen og hvordan fjerner jeg roamingsiden? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Fikk oppdateringen nå, og har kommet til noe som heter "Sikkerhetskopier og gjenopprett", hvor det står at jeg kan gjenopprette meldinger og mms fra Samsung-serveren eller noe? Kan ikke huske å ha lastet opp til denne, og når jeg prøver å gjenopprette står det at nedlasting mislyktes grunnet nettverksfeil. watup? e: men i helvete da, har jeg mistet alle programmer og bilder? e2: ah, heldigvis ikke. Endret 14. juni 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Kommer tydeligvis automatisk opp. Eneste jeg og andre brukere er visstnok filene i S-Note. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Man kunne selv velge om man ville beholde notatene sine. Det kom det ihvertfall på meg. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Noen som kan linke til en god custom build av den nye firmwaren? Lenke til kommentar
johanxt Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Fikk også oppdatering i går, gikk helt fint, men jeg har en følelse av at batteriet tappes fortere nå, er det flere som ser det samme? Lenke til kommentar
Grmps Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Fikk også oppdatering i går, gikk helt fint, men jeg har en følelse av at batteriet tappes fortere nå, er det flere som ser det samme? Vel, jeg har samme følelsen, men tror du skal gi det et par tre dager før du bedømmer batteritiden... man har en tendens til å fikle litt extra med telefonen etter en oppdatering.in og ut av programmer for å få settingsene dit man vil osv... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Følte selv at den var litt tregere og brukte mer batteri. Resatte den helt og den ble mye, mye kjappere. Lenke til kommentar
johanxt Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Følte selv at den var litt tregere og brukte mer batteri. Resatte den helt og den ble mye, mye kjappere. Mer reset, mener du da at den blir helt tilbakestilt? Vil det fortsatt være Jelly Bean? Og installerte apper - blir de værende? Neppe? Og Grmps - du har nok mye rett i det du skriver. Om fikling :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå