secondarykid Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Da kan jeg tipse om at JB har begynt å slippes i forskjellige land. Kommer vel til Norge snart! Kilde: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424997 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Har den på selv på telefonen nå. Ganske digg Lenke til kommentar
µT. Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Usikker om jeg skal teste offisiell 4.1.2 eller ikke. Kjører 4.2.2 nå, så føles feil å nedgradere Men det er tross alt mandag, så det er streng tatt ikke noe annet å finne på, hehe. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Har den på selv på telefonen nå. Ganske digg Lasted ned via Kies da eller? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Lasted ned via Kies da eller? Nei. Her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2023907 Bruke normal versjonen. Virker som folk har trøbbel med small versjonn. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvor lang tid tar det før det er tilgjengelig på Kies? Kommer den samtidig på Kies for alle? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Hvor lang tid tar det før det er tilgjengelig på Kies? Kommer den samtidig på Kies for alle? Den blir rullet ut fra land til land. Den begynte i Tyskland og går fra der. Orker du ikke å vente, så kan du jo oppdatere selv ved å trykke på linken til Crimar (rett over posten din). Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Noen som har prøvd og som har lyst å fortelle om opplevelsen? Leser mye forskjellig hos xda. Lange tråder med bugs og misfornøydhet. En god del folk opplever økning i lag. Det er jo ikke akkurat positivt. Oppdatering Jeg gadd ikke å vente lenger, så jeg oppdaterte til den tyske jelly bean rommen (LSZ) via odin. Syns det funker greit så langt. Ikke opplevd noe spesielt å sette fingeren på. Rootet med supersu og bruker nova launcher. Endret 22. februar 2013 av bo1e Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Da skal min Note inn for skjermskifte, da jeg klarte å skli på isen. Men har så mye rart på den som jeg ikke vil miste (det er vist en risiko for slikt), er det noen måte å få back up av ALT? Har en del save filer i spill (GTA 3, Vice City, NFS osv....) som jeg ikke vil miste, er det noen måte å få ut disse? Har forøvrig flashet telefonen min via Odin, husker ikke helt hvilken rom det var, men mener det var 4.1.2 med Samsung kernel eller noe slikt. Vil dette påvirke reparasjonen? Er jo ikke en garanti sak dette. Eller er det det? Skal sendes inn til et firma som har den samarbeids greia med Samsung om at hvis telefonen er under ett år gammel, koster det bare 800 kr. Kreves det noe spesielt da? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Da skal min Note inn for skjermskifte, da jeg klarte å skli på isen. Men har så mye rart på den som jeg ikke vil miste (det er vist en risiko for slikt), er det noen måte å få back up av ALT? Har en del save filer i spill (GTA 3, Vice City, NFS osv....) som jeg ikke vil miste, er det noen måte å få ut disse? Har forøvrig flashet telefonen min via Odin, husker ikke helt hvilken rom det var, men mener det var 4.1.2 med Samsung kernel eller noe slikt. Vil dette påvirke reparasjonen? Er jo ikke en garanti sak dette. Eller er det det? Skal sendes inn til et firma som har den samarbeids greia med Samsung om at hvis telefonen er under ett år gammel, koster det bare 800 kr. Kreves det noe spesielt da? Slik jeg har hørt så er ikke Samsung så veldig nøye på rooting og slikt så lenge telefonen fortsatt kjører stock Samsung-kernel. Nå vet jeg ikke om du er rootet eller ikke, men nå vet du hvertfall det. Det du burde gjøre er å flytte save-filer og slikt over til SD-kortet (og husk å ta den ut av telefonen før du leverer den inn). Du kan enkelt flytte mapper ved å bruke en vanlig filbehandler fra Play Store. Selv bruker jeg Solid Explorer som er "gratis", altså du får 14 dagers prøvetid før du må kjøpe lisens for 14 kroner eller noe, men du skal jo bare flytte på mapper, så da fungerer den ypperlig. Men hvor er så disse save-filene? Det varierer veldig da det er opp til spillutviklerne å velge dette, men de fleste ligger enten i: Internt minne: - /Android/Data/*spilltittel* - /Data/*spilltittel* SD-kort: - Android/data/*spilltittel* - Data/*spilltittel* Spill fra Gameloft og slikt lagrer spillet i en egen mappe som heter "Gameloft" i det interne minnet. Når du har funnet en mappe, hold fingen nede på mappen og velg "kopier", trykk tilbake og velg SD-kortet fra "Hopp" og så "Enhet". Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Takker så meget .Brukte før Adao File Manager, men den klarte vist ikke å vise den Android mappen :S Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg syns batteriet tappes fortere med 4.1.2. Før holdt det halvannen til 2 dager med min normale bruk. Nå lader jeg hver kveld. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Jeg syns batteriet tappes fortere med 4.1.2. Før holdt det halvannen til 2 dager med min normale bruk. Nå lader jeg hver kveld. Det finnes det ingen tvil om! Jeg skiftet til og med batteri på min av den grunn at jeg lurte på om det var her problemet lå, Men helt soleklart - med 100 % identisk brukermønster så gikk batteritiden kraftig ned etter 4.1.2. Den er heller ikke blitt bedre etter denne 60MB stabilitetsoppdateringen jeg nylig fikk - Samsung - fiks dette er dere greie. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Begriper ikke hvordan jeg skal slette innlegg her, så da blir det som nå ... Endret 28. februar 2013 av Svein Arild Søyland Lenke til kommentar
stimas Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Bør kanskje ikke legge inn den kommende versjonen da? Synes batteriet er dårlig nok fra før. Ser også at Samsung nå har tatt bort "tidspunkt" for neste slipp. De klarer vel ikke å få ut dette på "normal" måte. stimas Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Hei! Kjøpte Noten min for litt over et år siden, og den har gått i stykker nå. Lurte på om noen har opplevd, eller hørt om noe lignende. Jeg har slitt med lading av telefonen i over et halvt år nå, men for et par uker siden ville ikke telefonen lade til mer enn 22%. Etter at den ble utladet klarte jeg ikke å lade den opp mer enn ca. 1%. Nå reagerer den ikke på lading i det hele tatt. Har brukt en gammel Nokia i snart en måned, og er drittlei. e: har renset med børster og lignende en rekke ganger. Hjalp før, hjelper ikke nå. Antar at jeg må levere den inn, men skulle gjerne beholdt bildene. Noen som vet om det er mulig å overføre bilder uten at det er mulig å skru på mobilen? Lurer for så vidt også på hva som eventuelt skjer dersom jeg leverer den inn og det er min feil. Noen som har erfaring med innlevering av mobil kjøpt av NetOnNet? Endret 2. mars 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Prøv først å ta batteriet ut, sett laderen i og se om den går på. Nå er jeg usikker om det går an nå tildags, men det fungerte "back in the days". Starter den ikke så er det altså ikke batteriet som er ødelagt. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Har forsøkt det også, skjer absolutt ingenting. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Hadde en Note hvor jeg måtte legge en papirbit ved bunnen av batteriet pga dårlig kontakt (litt romslig) Dette ble løsningen for meg Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Skal forsøke det! Er det mulig å kjøpe en slik ghettolader som lader batteriet utenfor mobilen i Norge? Fant en del på eBay, men skulle gjerne hatt det med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå