Magnum p.i. Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Joda, kos dere i fortiden! Slapp av nå gutt. Du har ikke laget telefonen, bare kjøpt den. Det kan alle gjøre. 1 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Joda, kos dere i fortiden! Slapp av nå gutt. Du har ikke laget telefonen, bare kjøpt den. Det kan alle gjøre. Joda - jeg har mekka den i kjelleren på Gunhild Slures sykkelverksted sammen med Reodor Felgen ... Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Flere her som bruker Go SMS Pro? For å spare batteri, har jeg gjort det til en vane å slå av programmer jeg ikke bruker med Oppgavebehandling, men uansett slås vel programmer av etter en tid tror jeg. Men det ser ut til at Go SMS Pro må være aktivt for at jeg skal få inn meldinger? Det virket før, men jeg tror kanskje det forandret seg etter at jeg slo av notifikasjoner for stock SMS programmet, for å slippe doble notifikasjoner. Enten det, eller så har noe skjedd i en oppdatering av Go SMS Pro. Nå er det sånn at hvis ikke Go SMS Pro kjører i bakgrunnen, så får jeg ikke inn meldinger før jeg starter programmet. Og da kan det altså plutselig dukke opp meldinger jeg skulle fått for et par dager siden. Siden jeg nå vet dette er jeg påpasselig med at akkurat dette programmet kjører hele tiden. Men jeg lurte på om andre har vært borti dette, og/eller har idéer til en bedre løsning? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jeg bruker go sms pro. Har aldri sett det på lista over programmer som bruker strøm når jeg sjekker. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 (endret) Ok, kanskje jeg bør reinnstallere det. Det er ihvertfall sånn så vidt jeg har kunnet se, at dersom jeg venter noen dager, og så sjekker SMSer, så dukker det opp SMSer jeg egentlig skulle fått for flere dager siden. Men dersom programmet kjører i bakgrunnen (altså at jeg har startet det), så kommer nye meldinger inn så fort de er sendt av avsender. Endret 21. oktober 2012 av John P. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei. Et skikkelig nybegynner spørsmål her. Jeg har solgt min Note og lurer på om , når jeg nullstiller telefonen til fabrikkdata, vil da firmware oppdateringene jeg har gjort nullstilles? Jeg kjører nå Android versjon 4.0.4. Vil da den personen som kjøper den av meg slippe å kjøre masse firmware oppdateringer for å få 4.0.4? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hei. Et skikkelig nybegynner spørsmål her. Jeg har solgt min Note og lurer på om , når jeg nullstiller telefonen til fabrikkdata, vil da firmware oppdateringene jeg har gjort nullstilles? Jeg kjører nå Android versjon 4.0.4. Vil da den personen som kjøper den av meg slippe å kjøre masse firmware oppdateringer for å få 4.0.4? Firmware kan etter det jeg forstår ikke nullstilles. Så kjøperen vil ha den fw som du la inn sist. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er er svakt menneske Postet fra Galaxy Note II Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Haha! Skal dy meg fra å fortelle hvor deilig telefonen er, men jeg må virkelig medgi at jeg savner 16:10 formatet på Note I! Skjermen på Note II er jo nesten litt .... liten? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Skjermen er vel 0.1 tomme større mens telefonen er fysisk litt mindre mener jeg å ha lest. Telefonen er uansett mye raskere. Køpte forøvrig en grå bare for å gå bort fra det hvite (har benyttet "hvit" telefon siden iphone 3g) og er litt usikker på om jeg hater eller digger denne fargen. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Da er offisiell Jelly Bean lekket til Galaxy Note! Jeg har kjørt den i snart ett døgn, og det eneste jeg sier nå er; gled dere! Mange nye funksjoner som er tatt fra Galaxy S3 og Note 2. Project Butter er også implementert, og jeg kan trygt si at dette er det raskeste OSet jeg har vært borti. Det er heller ingen store bugs, så det går fint an å bruke den som en daily driver. Endret 25. oktober 2012 av LordManhattan Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ser spennende ut.. Noen som har en dato for denne? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Ser spennende ut.. Noen som har en dato for denne? Det eneste Samsung har nevnt er at JB kommer offisielt ut i løpet av fjerde kvartal. Så alt mellom nå og 31. desember. Hvor fant du den? Den kan lastes ned herfra: http://forum.xda-dev...d.php?t=1957152 Alt fungerer som det skal, så det er ingen seriøse bugs bortsett fra et par små. Endret 28. oktober 2012 av LordManhattan Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Den rommen gjør brukeropplevelsen til SGN tusen ganger bedre, er så stor forskjell at det ikke burde være mulig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gleder meg drøyt mye til Jelly Bean på Note. Har det på S3 og Note 10.1 og det er det smoooth! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ja, Samsung har vært så grei å gi oss en god del av funksjonene fra Note 2 og Galaxy S3 at det egentlig er lite poeng å oppgradere til Note 2 nå. - Samme launcher som Note 2 og S3 har - Pop-up video - Låseskjermen fra Note2/S3 - Pop-up browser fra Note 2 - Musikkspilleren fra S3 - Sperremodus - Smartrotasjon fra S3/N2 - Smart hvilemodus fra S3/N2 - S Note med "air view" Og masse annet nytt. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 For meg er skjermen og batteritiden (som jeg vil karakterisere som voldsomt bedre) ting som gjør at jeg kan rettferdiggjøre oppgraderingen. Selv om det egentlig var en komplett irrasjonell og unødvendig handling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå