6ykriss Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Samsung Norge oppdaterte nettopp Facebooksiden sin, så oppdatering kommer i Q4 :-) Det vil si? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Samsung Norge oppdaterte nettopp Facebooksiden sin, så oppdatering kommer i Q4 :-) Det vil si? Oktober november eller desember. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Samsung Norge oppdaterte nettopp Facebooksiden sin, så oppdatering kommer i Q4 :-) Det vil si? Oktober november eller desember. Takker for raskt svar! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Da tipper jeg siste halvdel av desember, så kan jeg heller bli ekstremt positivt overrasket hvis den kommer før. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Kan noen her poste link til Samsung Remote og Samsung Smart View programmene i apk filer her? Husk å gi meg apk filene til de nyeste versjonene av de 2 programmene. Jeg spør siden jeg kjører på en Custom ROM som sier at de 2 programmene mine ikke er kompitabel med min Galaxy Note. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har noen fått denne oppdateringen?: http://blog.gsmarena...oftware-update/ Hvordan ble det med denne i Norge ? Finner den ikke i kies... Lenke til kommentar
stimas Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva er siste Android-versjon for Note1 nå? Jeg måtte resette min og etter det har jeg 4.04. stimas Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hva er siste Android-versjon for Note1 nå? Jeg måtte resette min og etter det har jeg 4.04. stimas 4.0.4 er den siste versjonen til Note 1. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da var Note 2 bestilt. Får den ikke før om 8-10 dager da den egentlig ikke har kommet her(Ungarn) enda. Det gledes Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Da var Note 2 bestilt. Får den ikke før om 8-10 dager da den egentlig ikke har kommet her(Ungarn) enda. Det gledes Da skal jeg i dag avgårde 4 mil for og hente min Note 2 på Elkjøp Forus. Bestilte den nettopp nå på nett via "collect@store" til den nette sum av 4990,- Genialt konsept! Sitter her på jobb, kjøpe kjapt, få bekreftelse på mail - kjøre til Forus - BING - der er den i boks - gleder meg veldig! :-) Og - det som gleder meg veldig er at denne til og med har lavere SAR enn Noten jeg har i dag, Note2 har ikke mer enn 0.171 W/kg. :-) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det er ganske lett å bestille her også (Har en kompis som driver sjappe så får den til innkjøpspris), etter salget av min Note så må jeg ut med 1600 NOK Desverre så er Ungarn et lavprioritetsland (tror jeg) da det ikke er så mye kjøpekraft her virker det som om de fleste nye kule ting ligger en uke eller to bak resten av det vestlige Europa Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Gikk også min Note 2 i helgen som var, kan ikke si annet at dette er en STOR oppdatering! Skjermen er nydelig og alt går lynkjapt! Pennen fungerer supert! Gled dere! Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hekkan! Visste ikke at det var micro-sim i denne, så da får jeg vente på å teste godsaken til nytt sim kommer i posten. Tør ikke klippe det andre til da jeg har hørt at det kan fort gå galt. Så nå får jeg glane på den samtidig som den lader om ikke annet ... :-( Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Her nede så kan man gå innom sin operatør (i mitt ilfelle i allefall) så fikser de det for deg på et blunk helt kostnadsfritt Edit: Her er det veldig mange operatørsjapper over alt. Endret 10. oktober 2012 av ananashapå Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hekkan! Visste ikke at det var micro-sim i denne, så da får jeg vente på å teste godsaken til nytt sim kommer i posten. Tør ikke klippe det andre til da jeg har hørt at det kan fort gå galt. Så nå får jeg glane på den samtidig som den lader om ikke annet ... :-( Du kan jo strengt tatt bruke den til alt annet enn å ringe og sende meldinger. Og til og med det kan du gjøre gjennom tredjepartsprogrammer som bruker wi-fi, f.eks Viber og Skype. Selve telefondelen av smart-telefonene har egentlig blitt komisk irrelevant i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Her nede så kan man gå innom sin operatør (i mitt ilfelle i allefall) så fikser de det for deg på et blunk helt kostnadsfritt Edit: Her er det veldig mange operatørsjapper over alt. Har chess og har allerede bestilt microsim, går et par dager så har jeg det i posten. :-) Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Hekkan! Visste ikke at det var micro-sim i denne, så da får jeg vente på å teste godsaken til nytt sim kommer i posten. Tør ikke klippe det andre til da jeg har hørt at det kan fort gå galt. Så nå får jeg glane på den samtidig som den lader om ikke annet ... :-( Du kan jo strengt tatt bruke den til alt annet enn å ringe og sende meldinger. Og til og med det kan du gjøre gjennom tredjepartsprogrammer som bruker wi-fi, f.eks Viber og Skype. Selve telefondelen av smart-telefonene har egentlig blitt komisk irrelevant i dagens samfunn. Har lekt med den i WLAN-modus og det må jeg jaggu si - den er atskillig raskere enn min første Note. Gleder meg stort til microsimmet kommer! :-) Endret 10. oktober 2012 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
jevel Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Vik fra meg fristelse! Jeg går ikke i den samme fella en gang til. Selv etter byttet av HK så er batteriet på min Note røven, så nå nlir det iOS på meg igjen. Få ha tvillingSIMet i Noten for husbruk der batteri teller mindre. -KJ Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Hvordan er batteriet på Note 2 i forhold til den første? Er det mye det samme eller? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Batteritiden på Note 2 er mye bedre. 2500 mah mot 3100 mah skulle vel bety i overkant av 20 prosent bedring Ellers vil jeg si at Note 2 er en betydelig oppgradering. Jeg kan best beskrive det ved å si at forskjellen mellom Note og Note 2 er lik forskjellen mellom S II og S III (bortsett fra skjermoppløsningen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå