War Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Eller at de i lomma deep-sleep på 1 hz så den kunne ligget sånn i 6 mnd. Er jo rett veg at de får flere cores og hvor de slår seg av / ikke bruker full kraft når det bare skal vise 2d osv. Evt batt som ladet seg opp på noen min. Lenke til kommentar
Grmps Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Tenkte å legge ut tiden batteriet varer når den er koblet fra wifi, og den stort sett har ligget i ro. Har hatt et par samtaler dog. Hadde en på 5d og 10t men var ikke sikker på om den var gyldig. Telleren resettes først når du får ikon oppe som sier batteriet er fulladet. Har ikke veldig mange Apper installert og alle oppdateringer av mail satt på manuelt. Facebook oppdateres hver 2nd time. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er bra , jeg har 13-14 timer med 3g på og da er skjerm på 60% bruk av batt. Det er jo sånn jeg bruker tlf og da holder den ikke en dag. Jeg regner det som min feil og lader 2x dagen. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hvordan får jeg stock e-mailprogram til å støtte HTML? Denne forsvant etter forrige oppdatering. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 RIP Note... Hadde store problemer med batterilevetiden igjen i slutten av forrige uke. Snakket med Samsung support som ba meg kjøre fabrikkgjenoppretting et par-tre ganger og se om det hjalp. Etter første reset startet telefonen som normalt. Men i andre resetting så henger den seg. Etter å ha ventet i 15 min så må jeg bare vippe ut batteriet. Nå bootlooper den på N7000-logoen. Setter den så i Download mode og prøver å legge inn firmware via Odin. Feiler underveis og kommer opp med beskjed om at firmware update feilet, koble til Kies i nødgjenopprettingsmodus på skjermen på telefonen. Samme hva jeg gjør opp mot Kies får den ikke kontakt med telefonen. eMMC brick, anyone? Jeg må si at jeg synes at det er noe betenkelig at Samsung support fortsatt ber deg gjøre ting som kan ødelegge telefonen på denne måten. -KJ Fant du ut noe av det, eller fikk den en tur i søpla? Husker du forøvrig navnet på den personen du snakket med hos support? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Når telefonene mine dør pleier jeg å ta dem med til skytebanen og putte en 32 wad cutter i skjermen. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 ... eMMC brick må da være reklamasjonsgrunn? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har noen fått denne oppdateringen?: http://blog.gsmarena.com/the-original-samsung-galaxy-note-n7000-gets-new-goodies-thanks-to-a-software-update/ Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nei... Ikke enda.. Men den så spennende ut ! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har noen fått denne oppdateringen?: http://blog.gsmarena...oftware-update/ Jepp, flashet den igår. Alt flyter bra, og det er heller ingen problem med pop-out video. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Oppdaterte via kies i dag. Kjører tysk csc, til info. Ser veldig bra ut mtp ytelse og utseende. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kommer denne oppdateringen til Norge også? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kommer denne oppdateringen til Norge også? regner med at det dukker opp en variant ja, men vet jo aldri. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Fant du ut noe av det, eller fikk den en tur i søpla? Husker du forøvrig navnet på den personen du snakket med hos support? Jeg tok den med dit jeg kjøpte den og lot dem se på den. Regner med jeg hører fra dem når de er lei av å prøve å legge inn OS på nytt Dette var på en telefon som aldri har hatt custom ROM, utelukkende stock vare. Så last ned https://play.google.com/store/apps/details?id=net.vinagre.android.emmc_check&hl=no fra Google Play og sjekk om dere er i faresonen før dere kjører factory reset. -KJ Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Paranoia. "YES. Insane chip" sto det:S Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Huffda Da vet du at du ikke bør kjøre factory reset i ICS i alle fall. Det er ikke værre enn at du nedgraderer til GB hvis du trenger å slette telefonen. -KJ Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 latterlig at det skal være slik på en slik telefon. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 DET er jeg helt enig i. Synes også at Samsung har kommet unna rimelig lettvint med det. -KJ Lenke til kommentar
veghov Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) Er vel bare å flashe en kernel med MMC_CAP_ERASE fjernet. Feks HydraCore eller speedmod. Er blitt bevist at kernels med MMC_CAP_Erase fjernet er sikre mot Superbrick. HydraCore: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1749863 Speedmod: http://forum.xda-dev...d.php?t=1673072 Endret 8. september 2012 av veghov Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 (endret) "YES. Insane chip" står det hos meg og, men dette må være reisnspikka tull! Han som har laga denne appen, har han noen garanti for at dette er enb korrekt indikator? Mener flere som har fått "feilmelding" har resatt uten noen problemer, og; Jeg har resatt min minst 50 ganger i alle mine sinnssyke forsøk - inklusive den berømte 3x resettingen med wiping i tillegg til resett via 3-knappers-combo - og ikke opplevet et dugg av problem i så måte. Er den appen der bare bullshit? Endret 8. september 2012 av Rottweilerhannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå