Swome Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Samsung Galaxy Note er ikke bare en mobiltelefon men en blanding mellom mobil og nettbrett. Og da burde Galaxy Note komme i en rimeligere WIFI versjon også. Samsung selger jo allerede en Galaxy S Wifi på 5 tommer. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Samsung Galaxy Note er ikke bare en mobiltelefon men en blanding mellom mobil og nettbrett. Og da burde Galaxy Note komme i en rimeligere WIFI versjon også. Ser ærlig talt ikke helt poenget. Om jeg skulle ha et nettbrett ville jeg heller kjøpt iPad 2 eller Galaxy Tab 7-10.1. Galaxy Note er stor, men ikke så stor. Den minste Galaxy Taben egner seg bedre som nettbrett om du skal ha noe lite. Enig der. Hele poenget med Note er jo at den til en viss grad eliminerer behovet for flere enheter. Om man hadde fjernet telefon-funksjonen hadde man igjen måttet bære en telefon i tillegg til Note. Og da ville jeg heller gått for et 7" eller større nettbrett over Note. Har dere ikke irritert dere over at nettbrett ikke får plass i lomma?. Dessuten bruker Android telefoner 3G nettet selv om du ikke bruker dem, Og det blir sabla dyrt for oss som sverger til kontantkort. Har 7" Nettbrett selv. Endret 19. november 2011 av Leseren Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Tar om lag tre sekunder å sperre for all form for datatrafikk, eller å åpne for det Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Samsung Galaxy Note er ikke bare en mobiltelefon men en blanding mellom mobil og nettbrett. Og da burde Galaxy Note komme i en rimeligere WIFI versjon også. Samsung selger jo allerede en Galaxy S Wifi på 5 tommer. Å har den 5 tommer? Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Tar om lag tre sekunder å sperre for all form for datatrafikk, eller å åpne for det Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Holder inne power-knappen i to sekunder, og trykker på deaktiver/aktiver datatrafikk. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Holder inne power-knappen i to sekunder, og trykker på deaktiver/aktiver datatrafikk. OK. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har forhåndsbestilt fra Tele2 nå 2099 kr med Fastpris Medium. Lenke til kommentar
KristianW Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Med appen SystemPanel (Lite) ser jeg at nesten alt minnet er brukt opp. Det står at Samsung-tastatur bruker 262mb ram. Hvordan kan dette ha seg? Er det mulig å gjøre noe med det? Står forresten også at det er 800mb tilsammen. Telefonen har da vel 1gb? Er veldig fornøyd med overgangen fra iPhone 4 til denne. Er Mac-fan men ser nå at jeg liker Android bedre enn iOS. Installerte nylig nettleseren Dolphin. Utrolig fin. Liker særlig godt at man kan lage egne tegn man skriver over skjermen for å komme til de nettsidene man besøker ofte. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 262MB kan da ikke stemme. Orginaltastaturet til Android er 11MB. CM7/MIUI er 90MB, og det er hele ROMs. HTC Sense er rundt 300MB, så jeg har lite tro på at tastaturet er 262MB. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Holder inne power-knappen i to sekunder, og trykker på deaktiver/aktiver datatrafikk. Eller oppdaterer til 2.3.6 så har man det under notifications Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Med appen SystemPanel (Lite) ser jeg at nesten alt minnet er brukt opp. Det står at Samsung-tastatur bruker 262mb ram. Hvordan kan dette ha seg? Er det mulig å gjøre noe med det? Står forresten også at det er 800mb tilsammen. Telefonen har da vel 1gb? Er veldig fornøyd med overgangen fra iPhone 4 til denne. Er Mac-fan men ser nå at jeg liker Android bedre enn iOS. Installerte nylig nettleseren Dolphin. Utrolig fin. Liker særlig godt at man kan lage egne tegn man skriver over skjermen for å komme til de nettsidene man besøker ofte. Så mye bruker tastaturet hos meg: Lenke til kommentar
baltazar82 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Holder inne power-knappen i to sekunder, og trykker på deaktiver/aktiver datatrafikk. Eller oppdaterer til 2.3.6 så har man det under notifications Hvordan oppdaterer jeg noten til 2.3.6? Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvordan oppdaterer jeg noten til 2.3.6? Jeg har rootet telefonen og flashet 2.3.6 ROM fra versjonen av telefonen som blir solgt i Hong Kong. Smoothere i bruk, og jeg opplever bedre batterilevetid. Kan virke som offisiell 2.3.6 nå kan lastes ned via Kies også. Kilde. Lenke til kommentar
baltazar82 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Spennende. Skal teste dette senere idag. Venter dog i spenning på Ice Cream Sandwich. Må si jeg ikke er helt nögd med Gingerbread. Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er visst en update tilgjengelig nå. Noen som har testet den? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Holder inne power-knappen i to sekunder, og trykker på deaktiver/aktiver datatrafikk. Eller oppdaterer til 2.3.6 så har man det under notifications Den ser ikke sånn ut med "norsk" 2.3.6. i alle fall... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Da er Note bekreftet 1 desember. Det er Moobi selv som sier dette da jeg ringte tidligere idag. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Noen som vet hvordan jeg fjerner programmer som kom forhåndsinstallert på enheten som jeg ikke får avinstallert via programmer? Det er dem applikasjonene jeg ikke får avinstallert(+ et program som heter Ipla). Når jeg går inn for å avistallere dem står det bare slikt: Har ikke muligheten til å slette dem. Endret 21. november 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du har to muligheter: 1. Installer en ny launcher (LauncherPro/ADW EX/GO Launcher etc.) og skjul dem fra app drawen. 2. Root telefonen og installer Titanium Backup/Root App Remover etc. og frys/slett dem fra systemet. Ja, du må være rootet for å slette dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå