Gulrotsaft Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Bah :S 27% batteri igjen. 13timer 30min siden siste lading. Kanskje prøve å kjøre gjenopprett fabrikk instillinger. Oppdaterte til .4 versjonen som ble linket en side tilbake her. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg kjører CM9 Nigthly's og opplever ingen problemer bortsett fra variende batterikapasitetet mellom de forskjellige releasene. Den mest ustabile appen jeg har brukt så langt er Haxsync. Henger seg på min telefon til tider og spiser batteri. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Er det mulig å bytte sang (bruker poweramp om det har noe å si) med de originale hodetelefonene dom følger med, eller er det kun play/pause og volum opp/ned som kan styres via disse? Edit: Fant ut ved et uhell om han holder inn play knappen så får man neste sang, men får ikke byttet bakover, går dette også an på noe vis? Endret 6. august 2012 av ananashapå Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Og da er min telefon tilbake til preICS batteri igjen. Over natta, uten at jeg har gjort noe som helst. Makan til inkonsistent brukeropplevelse har jeg ikke hatt på noe annet så lenge jeg kan huske. -KJ Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 min holder 4-5 dager med mitt bruk ikke noe å klage på her Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Fikk gjenopprettet Noten i går, hittil virker det lovende. Har et annet spørsmål. Jeg er ute etter minnekort, hva er det beste som er på markedet i dag? Tenker på 32 gb. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg kjøpte 32gb minnekort på ebay for en slikk og en ingenting Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Ok, er litt usikker på hvilket kort jeg trenger... Her er iallefall en liste over forskjellige. Ang minnekort, er det bare til å sette i så fungere det uten problem? Eller er det mye tull mann må gjøre? Lenke til kommentar
Serengeti30 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Fikk Gingerbread tilbake og håper nå på noe bedre batteritid. Skal sies at ved dag 1 etter nedgradering holdt batteriet i 14 timer bare. Så kanskje det er batteriet som er ødelagt? Verdt å kjøpe seg nytt på dealextreme eller lignende for å teste? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Kjøp et 32gb klasse 10 kort på komplett f.eks. Alternativt et 64gb sdxc kort om du får tak i / har råd. Lenke til kommentar
Haab Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Noen som kan anbefale et trådløst tastatur til SG Note? Endret 11. august 2012 av Haab Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som kan anbefale et trådløst tastatur til SG Note? Denne: http://www.tomtop.com/rii-mini-wireless-bluetooth-keyboard-mouse-touchpad-presenter.html eller kopien til lavere pris: http://www.dealextreme.com/p/handheld-rechargeable-2-4g-mini-wireless-keyboard-with-trackpad-and-red-laser-35354?item=10 Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Nå håper jeg Note2 kommer snart ! Denne MÅ man jo bare ha.. Bitte litt større blir den også Skulle vel få bedre skjerm (muligens litt fleksibel) Tynnere, raskere, sikkert fortsatt en penn. Kanskje vi er så heldige å få den med JellyBean til å begynne med Noe mer vi vet om denne telefonen som jeg ikke kommer på ? Endret 13. august 2012 av Titanium87 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) 1680x1050 i oppløsning Edit: I følge Mobilen.no er visst dette feil. Endret 14. august 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nå håper jeg Note2 kommer snart ! Denne MÅ man jo bare ha.. Bitte litt større blir den også Skulle vel få bedre skjerm (muligens litt fleksibel) Tynnere, raskere, sikkert fortsatt en penn. Kanskje vi er så heldige å få den med JellyBean til å begynne med Noe mer vi vet om denne telefonen som jeg ikke kommer på ? Note 2 blir faktisk bittelitt mindre enn Note 1. Det blir ikke større skjerm på Note 2. Nå vil jo sikkert flere påpeke at Note 1 har 5,3" skjerm og Note 2 har 5,4", men den skjermen på Note 1 er faktisk 5,385" = 5,4", Samsung valgte å runde desimalene nedover av markedsførings grunner, dette fordi de var redd for å skremme folk om skjermen var "større" Note 2 får tynnere ramme og er derfor fysisk mindre enn Note 1. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nå håper jeg Note2 kommer snart ! Denne MÅ man jo bare ha.. Bitte litt større blir den også Skulle vel få bedre skjerm (muligens litt fleksibel) Tynnere, raskere, sikkert fortsatt en penn. Kanskje vi er så heldige å få den med JellyBean til å begynne med Noe mer vi vet om denne telefonen som jeg ikke kommer på ? Note 2 blir faktisk bittelitt mindre enn Note 1. Det blir ikke større skjerm på Note 2. Nå vil jo sikkert flere påpeke at Note 1 har 5,3" skjerm og Note 2 har 5,4", men den skjermen på Note 1 er faktisk 5,385" = 5,4", Samsung valgte å runde desimalene nedover av markedsførings grunner, dette fordi de var redd for å skremme folk om skjermen var "større" Note 2 får tynnere ramme og er derfor fysisk mindre enn Note 1. Nå sies det at Note 2 vil få 5.5". Nå folk spør meg om hvor stor skjermen er sier jeg 5.4" å kalle dagen Note for 5.3 blir feil. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Nå håper jeg Note2 kommer snart ! Denne MÅ man jo bare ha.. Bitte litt større blir den også Skulle vel få bedre skjerm (muligens litt fleksibel) Tynnere, raskere, sikkert fortsatt en penn. Kanskje vi er så heldige å få den med JellyBean til å begynne med Noe mer vi vet om denne telefonen som jeg ikke kommer på ? Note 2 blir faktisk bittelitt mindre enn Note 1. Det blir ikke større skjerm på Note 2. Nå vil jo sikkert flere påpeke at Note 1 har 5,3" skjerm og Note 2 har 5,4", men den skjermen på Note 1 er faktisk 5,385" = 5,4", Samsung valgte å runde desimalene nedover av markedsførings grunner, dette fordi de var redd for å skremme folk om skjermen var "større" Note 2 får tynnere ramme og er derfor fysisk mindre enn Note 1. Nå sies det at Note 2 vil få 5.5". Nå folk spør meg om hvor stor skjermen er sier jeg 5.4" å kalle dagen Note for 5.3 blir feil. Dagens Note er på 5.37" for å være helt nøyaktig, på samme måte som at skjermen på Galaxy S II var 4.27"! Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg også har lest/hørt at Note2 skulle ha 5.5" (Men dette er vel uansett bare rykter og lignende ) Håper i alle fall den blir bitte litt større (skjermen, resten kan godt være mindre). Lyden også kunne blit bitte litt bedre (Skjønner hvor vanskelig dette er med tynnere og tynnere "skall" ) Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Jeg også har lest/hørt at Note2 skulle ha 5.5" (Men dette er vel uansett bare rykter og lignende ) Håper i alle fall den blir bitte litt større (skjermen, resten kan godt være mindre). Lyden også kunne blit bitte litt bedre (Skjønner hvor vanskelig dette er med tynnere og tynnere "skall" ) lyden er helt supert i Noten i dag jeg. Endret 14. august 2012 av 6ykriss Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Den er Bra, ikke noe tvil om det.. Men jeg tror Iphonen har enda litt bedre.. Liker ikke at den har noe "bedre" enn Note Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå