Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc

nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen gode tips på hva man kan gjøre for å holde på batteri etter oppdatering?

Jeg har oppdatert men synes ikke batteritid ble noe bedre.

Skjerm 46%

Oregon Settler 28%

Android System 8%

Android OS 6%

Cellestandby 3%

Skjerm og Oregon Settler trekker svært mye strøm ser jeg, men skal skjerm trekke såååå mye? Har skjerm på 1/4 av styrken den kan ha.

Og enda så trekker den så sinnsykt med strøm.

Har å hørt at man burde ha skjerm på max fordi den bruker mindre strøm. Fordi den bruker mye strøm på å dimme ned skjerm i ett sett. Kan det stemme?

Lenke til kommentar

Noen gode tips på hva man kan gjøre for å holde på batteri etter oppdatering?

Jeg har oppdatert men synes ikke batteritid ble noe bedre.

Skjerm 46%

Oregon Settler 28%

Android System 8%

Android OS 6%

Cellestandby 3%

Skjerm og Oregon Settler trekker svært mye strøm ser jeg, men skal skjerm trekke såååå mye? Har skjerm på 1/4 av styrken den kan ha.

Og enda så trekker den så sinnsykt med strøm.

Har å hørt at man burde ha skjerm på max fordi den bruker mindre strøm. Fordi den bruker mye strøm på å dimme ned skjerm i ett sett. Kan det stemme?

Sitter selv med samme dilla! Jeg har nå hatt skjerm på halv lysstyrke for å teste men ikke noe forskjell på skjerm. Og når jeg da spiller eller bruker den på nett stuper batteriprosenten!!! Utrolig merkelig, ser mange som har bedre etter oppdatering til 4.0.4!

post-261505-0-66650000-1343574380_thumb.png

Lenke til kommentar

Jippi, ser ut som at telefonen fungerer igjen, og at mine antagelsar om at det var emmc-buggen som var syndaren heldigvis må ha vore feil, etter å ha prøvd å legge inn rimelig mange roms via odin(10+) gjekk d endeleg bra med den tyske ICS-leaken frå tidlegare i år, derfra var alt som normalt igjen og fekk lagt inn nordisk 4.0.4 etter en snartur innom gingerbread :-D

Lenke til kommentar

Vil det hjelpe å sette den til fabrikk? Eller hva vil hjelpe? Er så og si ny etter å ha eid Iphone!

På bilde ser dere skjerm er utrolig høy!

Finnes det noe slik til Note at man lader opp et annet batteri, slik at når batteriet er tomt i Noten kan jeg bar koblet det andre til? Er denne noe jeg kan satse på?

Håper dere skjønner! :dribble:

Vet at det finnes til Iphone...

post-261505-0-53081900-1343650718_thumb.png

Endret av 6ykriss
Lenke til kommentar

Alle har tilgang til 4.0.4 i Kies nå, og OTA funker ikke alltid (den sier at det ikke er noen oppdatering selv om det egentlig er). Se forrige side av tråden for mer utfyllende forklaring.

Husk å oppdatere Kies før dere evt. bruker den til å oppdatere.

Lenke til kommentar

Hei

Har tenkt å root telefonen min, og fant i den forbindelse en link:

http://geektechtv.co...-linux-gt-n7000

Ser denne grei ut, virker jo meget simpel :p

Er litt usikker siden det ikke står noe om hvilken versjon en på forhånd må ha, jeg har 4.0.3

Har jeg for ny versjon til å roote?

Du har for ny versjon til å bruke den root-metoden, bruk denne i stedet: http://tinyurl.com/7zyhbf9 (FOR Android 4.0.3, Galaxy Note N7000)

Root for de med Android 4.0.4 på Galaxy Note'n: http://tinyurl.com/d6mlxd6

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...