Superparanoid Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Virker som om man har forskjellig opplevelse av hvordan batteritiden er etter oppdatering. For min del var oppdateringen en stor forbedring, bare se eksemplene nedenfor: Før oppdatering: Etter oppdatering: Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg hadde en del problemer med min etter oppdateringen. GPS slutta å virke, batteri problemer mm. Men etter en "Clear chache" så ble alt MYE bedre Prøv dette dere som har noen problemer. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hei. Jeg har et lite problem med Noten på et spill. Når jeg da trykker inn på Modern Combat 3 så loader det bare... Noen andre som har vært borti slikt? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Kanskje dette blir rett tråd. Etter oppdateringen lagger streaming av videoer i nettleseren. Lasta ned firefox, lagger der også. Lasta ned opera, lagger der også. Youtube lagger ikke, eneste jeg har funnet som ikke lagger så langt. Resatte telefonen og la inn alt på nytt, lagger fortsatt. Endret 25. juni 2012 av War Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Joda - jeg er en av dem som siden den første Samsung Galaxy S kom, alltid har vært heldig gjeldende batteriets liv og levnet. For første gang i min Samsunghistorie - etter ICS - opplever jeg nå problemer med batteriet. I går gikk jeg tom etter ca 10 timer. Jeg har før vært oppe i en drøm av batterlilevetid på samme telefon. Alle våre fem medlemmer i vår familie kjører ulike Samsunger, Jeg håper ennå at dette kan være et "kalibreringsproblem?" og skal følge nøye med. Før jeg oppdaterte kjørte jeg fullstendig 0-stilling av telefon, inklusive wipe av cache. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har slettet en haug med poster med en litt ufin tone. 2 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 War: Testa å streame video på dagbladet.no n, ikke noe hakking der. Bruker riktignok CM9 og ikke stock Rom. Men telefonen skal uansett ikke ha problemer med video streaming. Rottweilerhannen: Jeg syns batteriet mitt var litt dårlig første dagen, men har blitt bedre og varer vel ihvertfall i 2 dager med normal bruk. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 War skrev (På 25.6.2012 den 0.27): Kanskje dette blir rett tråd. Etter oppdateringen lagger streaming av videoer i nettleseren. Lasta ned firefox, lagger der også. Lasta ned opera, lagger der også. Youtube lagger ikke, eneste jeg har funnet som ikke lagger så langt. Resatte telefonen og la inn alt på nytt, lagger fortsatt. Testet Dolphin HD som nettleser? Lagger ikke her iallefall! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Skal ikke være nødvendig med andre nettlesere, stock nettleser skal klare dette fint. Eneste jeg har endret her er å sette "enable plug-ins" til on demand, så slipper man at flash drar i gang i bakgrunden og hogger resurser. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ja, den greier det fint uten lagg. Men kjedelig design! Derfor jeg skiftet. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Titanium87 skrev (På 24.6.2012 den 17.22): Jeg hadde en del problemer med min etter oppdateringen. GPS slutta å virke, batteri problemer mm. Men etter en "Clear chache" så ble alt MYE bedre Prøv dette dere som har noen problemer. Det står sikkert et sted, men prøver å spørre: Hvordan gjør du når du "clear Chache" ? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg tok USB-reset og fabrikkreset. Men trykker jeg på galleri nå dukker 1000 bilder opp som en egen mappe med ett bilde i. Må bla timesvis for å se ett og ett bilde i egen mappe. Magisk reset as. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 larax62 skrev (På 25.6.2012 den 12.35): Titanium87 skrev (På 24.6.2012 den 17.22): Jeg hadde en del problemer med min etter oppdateringen. GPS slutta å virke, batteri problemer mm. Men etter en "Clear chache" så ble alt MYE bedre Prøv dette dere som har noen problemer. Det står sikkert et sted, men prøver å spørre: Hvordan gjør du når du "clear Chache" ? Skru av telefonen. Hold inne "Volum opp", "Meny" og "Power" Når den da starter kommer du inn i en meny hvor du velger "Clear Cache" Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Hva er det man mister når man cleaner cashe? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Titanium87 skrev (På 25.6.2012 den 14.47): larax62 skrev (På 25.6.2012 den 12.35): Titanium87 skrev (På 24.6.2012 den 17.22): Jeg hadde en del problemer med min etter oppdateringen. GPS slutta å virke, batteri problemer mm. Men etter en "Clear chache" så ble alt MYE bedre Prøv dette dere som har noen problemer. Det står sikkert et sted, men prøver å spørre: Hvordan gjør du når du "clear Chache" ? Skru av telefonen. Hold inne "Volum opp", "Meny" og "Power" Når den da starter kommer du inn i en meny hvor du velger "Clear Cache" Takker så mye. Da er det gjort og jeg venter spennt på å se om det hjalp noe.... Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Lurer også på hva man mister om man wiper cache? Gir du tilbakemelding, Larax? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Klatt3n skrev (På 25.6.2012 den 19.09): Lurer også på hva man mister om man wiper cache? Gir du tilbakemelding, Larax? Man mister ikke noe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 det ligger jo i ordet at man WIPER noe... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Buffer over programmer, har ingenting å si. Telefonen vil bruke litt tid på å sette opp ting etter første boot Lenke til kommentar
Belin Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Oppdateringen har gått fint på min Note. Ingen store problemer så langt. Batteriet virker også litt bedre. Eneste jeg kan sette fingern på er at profilbilder i kontakter er borte, selv om den synker med Facebook. Men det kan være et eller annet jeg har oversett. Jeg ser at noe som heter My Story skulle følge med oppdateringen, men kan ikke finne den. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå