Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc

nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, tror jeg skal prøve cm9 nightlys. Noen som bruker cm9? Bare å wipe telefon og så flashe cm9 og gapps via clockwork?

Ja, men ikke flash direkte med ICS (LP-kernel) hvis du har oppdatert den. Da sitter du med en tikkende bombe (eMMC bug som ødelegger hovedkortet) Er du fortsatt på Gingerbread så er det rett frem.

Lenke til kommentar

Viktig at folk hører på dette LordManhattan sier om eMMC-buggen, er faktisk noe i det han snakker om! Jeg sitter nå med en Galaxy Note som har "dødd" av denna buggen, og føler meg smådum som ikke hørte på det han har skrevet her i denne tråden om buggen..

Lenke til kommentar

Fikk ics oppdatering OTA, lasta ned og installerte som vanlig. Når den skulle starte så stod den stille på samsung logoen i nesten to timer!

Hadde dermed ikke noe annet valg enn å ta ut batteriet og prøve på nytt. Men neida, det går fortsatt ikke.

Kjørte stock GB ROM, kun roota den.

Får telefonen i download mode så har muligheten til å flashe med odin. Men mister jeg all data jeg har på tlf hvis jeg gjør det?

Lenke til kommentar

Da plugget jeg min Note til pc'n Kies startet automatisk og PANG der står det at ny firmware er klar :D

Lastes ned nå :D

edit:

Hmmmmmmmm...plutselig kom det Downloading opp på skjermen på Noten, og vips så var ikke Kies og Note venner lengere...ser ut som telefonen hang seg også...

Er det godt nytt tro?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...