Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avbestilte min fra Komplett.no i dag grunnet at de stadig estimerer datoer etter eget forgodtbefinnende gjeldende denne telefonen. Har bestilt på Elkjøp.no i dag, der står det: "Sendes: 25.11.2011" Så spørs det om dette er å stole på da? :whistle:

 

Skrev ikke Samsung Norge på sine FB-sider i går at ny leveringsdato til alle norske leverandører er uke 50? Altså ikke før 11. desember.

 

Christopher

 

Joda - stemmer det, så og dette på Facebook. Men jeg lever i et håp om at eksempelvis Elkjøp - som ettertrykkelig sier at den skal sendes den 25. i denne måned - har fått fatt i et parti. Samsung har før på sine Facebooksider sagt at eksempelvis FW til Galaxy2, som jeg har nå, skal komme den og den datoen - så har de i realiteten kommet lenge før. Så jeg lever i håpet, men blir antakelig skuffet ...

 

Kjøper ALDRI! noe hos Pixmania. :cool: Før skal jeg vente til fjordene blåner, det har hastverk for en gadgetelsker som meg ja, men ikke for en hver pris.

 

Tok nøyaktig 24 timer fra jeg bestilte fra Pixmania til Noten min var i hus.De har nok skjerpet seg og jeg er hvertfall mega fornøyd med hvor kjapt det gikk:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Avbestilte min fra Komplett.no i dag grunnet at de stadig estimerer datoer etter eget forgodtbefinnende gjeldende denne telefonen. Har bestilt på Elkjøp.no i dag, der står det: "Sendes: 25.11.2011" Så spørs det om dette er å stole på da? :whistle:

 

Skrev ikke Samsung Norge på sine FB-sider i går at ny leveringsdato til alle norske leverandører er uke 50? Altså ikke før 11. desember.

 

Christopher

 

Joda - stemmer det, så og dette på Facebook. Men jeg lever i et håp om at eksempelvis Elkjøp - som ettertrykkelig sier at den skal sendes den 25. i denne måned - har fått fatt i et parti. Samsung har før på sine Facebooksider sagt at eksempelvis FW til Galaxy2, som jeg har nå, skal komme den og den datoen - så har de i realiteten kommet lenge før. Så jeg lever i håpet, men blir antakelig skuffet ...

 

Kjøper ALDRI! noe hos Pixmania. :cool: Før skal jeg vente til fjordene blåner, det har hastverk for en gadgetelsker som meg ja, men ikke for en hver pris.

 

Tok nøyaktig 24 timer fra jeg bestilte fra Pixmania til Noten min var i hus.De har nok skjerpet seg og jeg er hvertfall mega fornøyd med hvor kjapt det gikk:)

 

Nå ja, betalte ekstra for å få den innen 48 timer. Bestilte på mandag, får den i morgen.

Synd jeg ikke er beskyttet av norsk kjøpslov når jeg kjøper utenlands, for nå får jeg ikke det jeg betalte ekstra tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Avbestilte min fra Komplett.no i dag grunnet at de stadig estimerer datoer etter eget forgodtbefinnende gjeldende denne telefonen. Har bestilt på Elkjøp.no i dag, der står det: "Sendes: 25.11.2011" Så spørs det om dette er å stole på da? :whistle:

 

Skrev ikke Samsung Norge på sine FB-sider i går at ny leveringsdato til alle norske leverandører er uke 50? Altså ikke før 11. desember.

 

Christopher

 

Joda - stemmer det, så og dette på Facebook. Men jeg lever i et håp om at eksempelvis Elkjøp - som ettertrykkelig sier at den skal sendes den 25. i denne måned - har fått fatt i et parti. Samsung har før på sine Facebooksider sagt at eksempelvis FW til Galaxy2, som jeg har nå, skal komme den og den datoen - så har de i realiteten kommet lenge før. Så jeg lever i håpet, men blir antakelig skuffet ...

 

Kjøper ALDRI! noe hos Pixmania. :cool: Før skal jeg vente til fjordene blåner, det har hastverk for en gadgetelsker som meg ja, men ikke for en hver pris.

 

Tok nøyaktig 24 timer fra jeg bestilte fra Pixmania til Noten min var i hus.De har nok skjerpet seg og jeg er hvertfall mega fornøyd med hvor kjapt det gikk:)

 

Nå ja, betalte ekstra for å få den innen 48 timer. Bestilte på mandag, får den i morgen.

Synd jeg ikke er beskyttet av norsk kjøpslov når jeg kjøper utenlands, for nå får jeg ikke det jeg betalte ekstra tilbake.

 

Ja det var kjipt for deg:/

Men jeg er hvertfall kjempefornøyd og sitter med noten min i hånda nå:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har problemer med skjermen? En god del Note-eiere rapporterer at sort blir grumsete/blokkete og lilla. Jeg skulle akkurat trykke "Kjøp" når jeg kom over dette problemet på XDA....

 

Takk for at du nevnte dette. Ser ut som det er mange som har problemet, noen hadde og sagt at de fikset det med å endre skjerminstilinger, står på side 1 i linken du linket:

 

XDA forum

 

Edit: Leste nettop at Galaxy sII også hadde et slags "yellow tint" problem når den først ble lansert. Kan det være samme problemet? Det hadde tydligvis blitt rettet opp i med firmware update.

Endret av burneh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får håpe en software-oppdatering fikser det! Jeg SKAL ha denne telefonen, men det er surt å kjøpe noe som ikke er 100% strøkent. Kan dere som har Note sjekke om dere har noen feil på skjermen? Det kan nevnes at det finnes to ulike modeller. En EU-modell (bygget i Polen) og en annen som er bygget et eller annet sted (sikkert Sør-Korea).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må bygge ut noe mer minne her. Noen som har en sjappe å anbefale...gjerne link direkte til brikka....

 

Komplett.no selger Lexar MicroSDHC, Class 10 til 480,-!

 

Ja ha, fint om du la ved mer info da...

 

 

Litt i overkant frekt svar på et godt tips. Når man har klart å knote inn et innlegg her, så klarer man sannsynligvis å finne infoen selv på komplett.no´s nettsider..... :thumbdown:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man får aldri den kapasiteten som står på lagringsenheter. Kjøper du en HDD på 500GB, så er ikke alle 500GB tilgjengelig. Du vil da heller få noe bortimot 480GB. Det er det samme med SD-kort. Pluss ha i bakhodet at apps på telefonen mellomlagrer ting på kortet når de brukes. Dette kan være ting som lagringsfiler fra spill, cache fra nettleseren, osv osv. Bilder og videoer tar også utrolig mye plass.

 

Men nå vet jeg ikke hva du har lagt inn på kortet og hvilke applikasjoner du har installert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...