Superparanoid Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Gikk fra SII til denne. Føltes litt stor kanskje de første to dagene, men nå er den helt perfekt. Vurderer også SIII, men nå er problemet at jeg er redd den blir for liten... 1 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Gikk fra SII til denne. Føltes litt stor kanskje de første to dagene, men nå er den helt perfekt. Vurderer også SIII, men nå er problemet at jeg er redd den blir for liten... Hehe, Tenker det samme. Jeg er redd om jeg kjøper meg noe mindre enn denne Noten! Så det beste er nok å vente til neste Note. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 ICS denne uka eller ? Bør jo være rett rundt hjørnet nå... (i Norge ) Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 ICS denne uka eller ? Bør jo være rett rundt hjørnet nå... (i Norge ) Får da satse på det! De sa jo at den kom i slutten av mai? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Dem har vel sagt mye rart, har dem ikke ? Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Dessverre. Får vell satse på den kommer nå straks da. Er iallefall ikke interessert i alle de feilene S2 hadde etter sin oppdatering. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hvis de ikke har klart å fjerne eMMC-bugen som dreper telefonen og wakelock-problemene som hindrer den fra å bruke deep sleep, så er ICS lite å trakte etter. Jeg har brukt den tyske versjonen siden den kom, og telefonen blir ofte varm og sluker batteri. Eneste som hjelper da er å slå den av og la den være av en liten stund, for så å slå den på igjen. Det skal ikke være nødvendig i 2012! Man bør kunne forvente at noe så basic som strømstyring er 100 % på plass, og hvis det ikke er det så kommer det en patch som fikser det i løpet av null komma svisj. -KJ 2 Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Second that, jevel. Er stusselig om man må levere inn telefonen til rep etter å ha forsøkt å resette den med stock rom. Ser ut til at det er litt variasjon i ytelse på ics oppdateringen til de forskjellige landene/regionene som har fått dem, noe som kan tyde på at de gjør noen endringer underveis i prosessen. Men, hvis jeg ha forstått det riktig, så har samtlige feilen som kan superbricke telefonen ved resetting. Håper de leverer noe bra noe til oss nordboere. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Jeg har også kjørt den Tyske som ble delt her siden den kom ut og har ikke opplevd de problemene beskrevet. Eneste gangen telefonen blir varm er om jeg spiller over lengre tid. Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Godt å høre ananashapå! Får bare krysse fingrene. Driver for øyeblikket å installerer Ics på min Htc Sensation XL etter at den nettopp ble sluppet;) Håper Iskremen kjem tel Noten min snart nå æsså! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Det er jo ikke noe vanskelig å installere den tyske versjonen, til og med jeg klarte det Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Vet det ikke er vanskelig Men har en del jobb greier osv på denne telefonen. Jeg kan ikke forsvare problemer om jeg har rootet osv Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Klar over det, men drøyer til NEE blir sluppet for å se om Samsung har gjort noe med bugsa. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Vet det ikke er vanskelig Men har en del jobb greier osv på denne telefonen. Jeg kan ikke forsvare problemer om jeg har rootet osv uhm. Installere ICS har vel ingenting med rooting å gjøre. Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Om man skal bruke en annen enn den Norske må man vel det ? Eller kanskje ikke.. ? Bare å laste ned og installere? Vel uansett, det jeg mener er at om oppdateringen ikke har kommet til Norge, har jeg problemer med og forklare/bortforklare eventuelle problemer da telefonen har en del "utstyr" som brukes i jobben min Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Bare å laste ned og installere. Står en howto et par sider bak her Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Da lurer jeg på en liten ting. Jeg har installert noe software som ikke kommer fra google. Får jeg tatt en backup av dette, eller må det installeres på nytt igjen under ICS ? Dette ble plutselig litt spennende igjen Selv om den Norske bør være rett rundt hjørnet nå ! Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Kommer vel an på hvilke software. Du får vel til å ta backup med kies? Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Joda, men innstillinger osv.. blir det borte ? Det programmet jeg sikter til er et handyman program. Lastet ned og installert fra leverandør. Om innstillinger osv forsvinner, tar det meg flere dager å få det på plass igjen. (Brukeren min må resettes osv på serveren ) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Du bør vel uansett kjøre reset av telefonen når du installerer ics uansett om du installerer den tyske eller den norske versjonen så det går vel mye for det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå