58302041230 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Oppdateringen er ikke lansert i Norge enda. Haster det kan du jo prøve denne guiden http://www.androidaddicted.com/samsung-3/how-to-upgrade-samsung-galaxy-note-gt-n7000-to-official-ice-cream-sandwich-ics-4-0-3-n7000xxlpy-1484.html#respond Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har fått lastet den ned da? Hvordan var den forholdt til 2.3.6? Forsvinner mye av legging? Lenke til kommentar
flekken Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Oppdateringen er ikke lansert i Norge enda. Haster det kan du jo prøve denne guiden http://www.androidad...84.html#respond Etter å ha lest litt mer så ser jeg jo det. var litt utålmodig. Takk for kjapt og greit svar. :-) Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har fått lastet den ned da? Hvordan var den forholdt til 2.3.6? Forsvinner mye av legging? Ja definitvi. mye lagging forsvinner og alt bare kjører 2 hakk smudere. i tillegg er instillinger og menyer blitt så mye nicere og oversiktlig. du merker det drit godt når du scroller gjennom kontaktene dine eller i innboksen 1 Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Noen som har fått lastet den ned da? Hvordan var den forholdt til 2.3.6? Forsvinner mye av legging? Ja definitvi. mye lagging forsvinner og alt bare kjører 2 hakk smudere. i tillegg er instillinger og menyer blitt så mye nicere og oversiktlig. du merker det drit godt når du scroller gjennom kontaktene dine eller i innboksen Hørtes kanon ut! Fikk testet en S2 men android 4, vannvittig bra. Så gleder meg til den oppdateringen. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 La inn tyske ICS for noen timer siden, og er meeget fornøyd.. Kunne likegjerne vært norsk versjon for alt det jeg vet.. Norsk språk, norsk swype... Syns i tillegg til de andre at det er mindre lagg. Alt i alt ikke noe jeg angrer på. 1 Lenke til kommentar
58302041230 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 La inn tyske ICS for noen timer siden, og er meeget fornøyd.. Kunne likegjerne vært norsk versjon for alt det jeg vet.. Norsk språk, norsk swype... Syns i tillegg til de andre at det er mindre lagg. Alt i alt ikke noe jeg angrer på. +1 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Fra veggen til Samsung Norge på Facebook etter jeg kommenterte artikkelen til Amobil der de hevdet at ICS var ute for Noten: "Hva gjeller ICS til Galaxy Note er oppdateringen ennå ikke kommet, men vær sikre på at vi vil si ifra så snart vi har mer informasjon! //Erik" Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Tysk versjon inne etter 10 minutter her. Merket lite forskjell jeg da men.. Lurer på å roote telefonen og bruke custom OS... Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ja, da ble det en hvit galaxy note på meg i dag;) Satt inn et 32 gb klasse 4 kort, samt simkort, men venter enda på å kjøre den første booten - husvask på gang! Stor telefon? Ja, definitivt. Dette ser bra ut;) Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Galaxy Note 10.1 endelig i salg for de som vil ha en enda større telefon http://www.komplett....aspx?sku=752191 Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ja, da ble det en hvit galaxy note på meg i dag;) Satt inn et 32 gb klasse 4 kort, samt simkort, men venter enda på å kjøre den første booten - husvask på gang! Stor telefon? Ja, definitivt. Dette ser bra ut;) Gratulerer. Jeg gikk for hvit og byttet ut bakdekslet med et i carbon fra dealextreme. Strålende fornøyd! Jeg har hatt den siden desember og synes enda den er like spennende som da den var ny. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei! Fikk lastet ned go launcher, men det legger litt. Noen andre som har samme problem? Gikk over til standard menyen, den glir helt fint. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Føler at jeg fikk en smule lag etter installasjon av Apexlauncher, men det får bare være. Det ser så mye bedre ut Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) satser på mye av det forsvinner med neste. oppdatering.: ) Endret 15. mai 2012 av 6ykriss Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Takker Calvinator! Super pda dette her;) Sinnsvak skjerm, men det er vel nevnt allerede. Driver og legger inn musikk og bilder nå. Skal installere favorittappsene mine og fikse småtterier etter hvert:) Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ja, da ble det en hvit galaxy note på meg i dag;) Satt inn et 32 gb klasse 4 kort, samt simkort, men venter enda på å kjøre den første booten - husvask på gang! Stor telefon? Ja, definitivt. Dette ser bra ut;) Gratulerer. Jeg gikk for hvit og byttet ut bakdekslet med et i carbon fra dealextreme. Strålende fornøyd! Jeg har hatt den siden desember og synes enda den er like spennende som da den var ny. Denne du tenker på? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 Er Galaxy Note LTE tilgjengelig noen plass i Norge? Evt. hvor kan jeg kjøpe den? Er det egentlig verdt det å kjøpe LTE/4g istedet for vanlig? Har fått intrykk av at den noten som selges i norge er kun 3g, og ikke 4g. Er på tide å skifte ut min gamle Galaxy S, og Note frister noe helt utrolig mye... Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 15. mai 2012 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Kjøpte beistet i går. Helt rå telefon. Klin til! Endret 15. mai 2012 av Fender77 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå