JimRamse Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Offisielle ICS på plass (med ROOT). Funker fint til nå, men må hardkjøre den litt mer når jeg kommer hjem for å se nøyere på det. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Fått installert her nå, ser ut til å fungere fint og virker raskere (en så lenge) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) "You have lost data connectivity because you left your home network with data roaming turned off" Får denne meldinga etter at jeg la inn ICS med veiledninga på forrige side. Den tror jeg er i utlandet... EDIT: trykte bare "clear" og da var det borte, bare snarveier er borte ellers perfekt! Endret 10. mai 2012 av RePaC Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Tror ikke den meldinga der skal være så mye å bry seg med. Må si jeg er meget imponert over hvor fint ting flyter i ISC på Note Kan ikke si meg annet enn storfornøyd etter noen timers bruk! Kjørte også en "fabrikk gjenoppretting" sånn for sikkerhet skyld, mistet ikke kontakter og apps siden dette var backet opp i google kontoen min. Du sletter heller ikke data på minnekortet med mindre du haker av at du ønsker å formatere det i "fabrikk gjenoppretting" menyen Endret 10. mai 2012 av ArcticOC Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvordan lage en backup til Google kontoen og ca hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er det noen mangler idenne oppdateringen som dere har merket. eller er det akkuratt denne som kommer til norge ogs? Er den stabil o.l. Vurdere og kjøre den odin varianten her jeg og, men aldri aldri gjort noe sånn før og er hjelpesløs skeptiker.. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvordan lage en backup til Google kontoen og ca hvor lang tid tar det? Innstillinger -> personvern -> sikkerhetskopi. mine data (slå på) ...gå så til innstillinger -> kontoer og sync -> google kontoen din -> sync manuelt Under egenskapene på google kontoen din kan du velge hva du vil sync av andre ting også 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Takker og bukker nok en gang. Kan vistnok synce kontakter, gmail picasa og kalender and thats it. Forøvrig, spill og apper jeg har kjøpt er lenket til google kontoen min slik at det bare er å installere disse igjen etter factory reset? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Dere som har oppdatert, får dere med alle kalendernotater? Da mener jeg ALLE - alt dere har skrevet i kalenderen siden dere fikk Android. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Takker og bukker nok en gang. Kan vistnok synce kontakter, gmail picasa og kalender and thats it. Forøvrig, spill og apper jeg har kjøpt er lenket til google kontoen min slik at det bare er å installere disse igjen etter factory reset? Google legger automatisk inn appene du hadde før factory reset etter at du legger inn kontoen din på telefonen etter reset. Men selv om appene blir lagt inn må du inn å konfigurere instillingene dine inne i selve appene, for dette har ikke google kontroll over Du slipper å måtte kjøpe appene på nytt Endret 10. mai 2012 av ArcticOC 1 Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Har blitt imponerande rask og responsiv etter oppgraderinga! La forøvrig inn apexlauncher også og det funker som bare juling :-) Lenke til kommentar
mags2 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Er skikkelig irritert over Dekningen på min note...Tele2 abonement.. Midt i Drammen by...Inne i leiligheten min kan jeg bare glemme å bruke tlf. Bruker da istede min gamle samsung I9000 der har jeg dekning så det holder, ikke perfekt ...men det funker for samtaler og sms,mail,surfing. Radioen skuffer meg stort. Eneste som kommer inn i Drammen sentrum er p4, kan bare glemme nrk1/buskerudsendinga på morgenen. Skal teste litt med kontantkort fra andre leverandører. Netcom norway suger så det holder Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg oppdaterte i henhold til guiden som ble postet her, men får gjentatte feil da jeg prøve å leste ned oppdateringer via google play står "Kunne ikke lastes ned pga. en feil (941) Mulig det har blitt noe tull med 3g tilkoblingen min..? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Jeg oppdaterte i henhold til guiden som ble postet her, men får gjentatte feil da jeg prøve å leste ned oppdateringer via google play står "Kunne ikke lastes ned pga. en feil (941) Mulig det har blitt noe tull med 3g tilkoblingen min..? Try clearing cache and data in the Play Store app. Menu >Settings> Applications> AllIf that does not work uninstall the Play Store update and try to update again. 3G skal ikke ha noe å gjøre med feilkoden ...og hvis ikke det hjelper anbefaler jeg en "factory reset", det gjør jeg forøvrig uansett om du ikke har problemer Endret 10. mai 2012 av ArcticOC Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg måtte gjøre det med voice fra Samsung . Fikk bare sort skjerm, måtte force close og clear data Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Har blitt imponerande rask og responsiv etter oppgraderinga! La forøvrig inn apexlauncher også og det funker som bare juling :-) hva er apexlauncher og hvilke fordeler medbringer dette? Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ein alternativ 3.parts launcer som ein kan bruke i staden for touchwiz, demonstrasjonsvideo her: http://www.youtube.com/watch?v=7PjazHm5fqs Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Apex Launcher er en "launcher" eller "hjem" om man kan si det. Det er det samme som ADW, Go Launcher, LauncherPro osv, bare at Apex Launcher fokuserer på å gi oss AOSP ICS brukervennlighet. Det er ikke verre enn å installere det og prøve det ut. Selv har jeg kjøpt Pro versjonen nå siden jeg ikke tåler TouchWiz. 1 Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg oppdaterte i henhold til guiden som ble postet her, men får gjentatte feil da jeg prøve å leste ned oppdateringer via google play står "Kunne ikke lastes ned pga. en feil (941) Mulig det har blitt noe tull med 3g tilkoblingen min..? Try clearing cache and data in the Play Store app. Menu >Settings> Applications> AllIf that does not work uninstall the Play Store update and try to update again. 3G skal ikke ha noe å gjøre med feilkoden ...og hvis ikke det hjelper anbefaler jeg en "factory reset", det gjør jeg forøvrig uansett om du ikke har problemer Tok en factory reset. og det gjorde susen. Hele telefonen gikk smudere men, liten irriterende detalj. Notification baren man drar ned kan man styre wifi gps blåtann osv. til og med strømsparing så jeg nå. hvorfor ikke pakkedata? Kan jeg gå inn og endre den toolbaren der slik at jeg enkelt kan slå av og på pakkedata? Eller er det evt en annen måte som jeg enkelt kan styre pakkadata på? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Apex Launcher er en "launcher" eller "hjem" om man kan si det. Det er det samme som ADW, Go Launcher, LauncherPro osv, bare at Apex Launcher fokuserer på å gi oss AOSP ICS brukervennlighet. Det er ikke verre enn å installere det og prøve det ut. Selv har jeg kjøpt Pro versjonen nå siden jeg ikke tåler TouchWiz. ADW og AOSP sier meg ingenting, men etter 5 minutters bruk digger jeg det allerede. Vil denne nå automatisk være aktivert slik at om jeg skrur av/på telefonen så ser det fortsatt slik ut som jeg vil? Hva er forskjellen på gratis og betalversjonen om det ikke er kun for å støtte utvikler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå