Klossmajoren Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) hei ser etter et headset med bra bass, og som går OVER øret, og ikke klemmer på øret, men som går over øret, men samtidig sitter fast og stødig! har sett litt på skullcnady, men klarer ikke finne et headset som fyller kravene mine! Vet noen om noen andre merker, headset, med bra alround lyd og som sitter behagelig på hodet? Prisklasse: 500-700+ Ps. Hører på rock og techno/trance for det meste, så trenger god bass. Også.... headsettet burde helst ikke lekke for mye lyd (some for eksempel koss(!!) Takk for alle svar! Endret 4. september 2011 av speedskater Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Er headsettet for kun musikk? Altså, skal du bruke det utendørs osv, eller med PCen? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Er headsettet for kun musikk? Altså, skal du bruke det utendørs osv, eller med PCen? Innendørs med pc, så burde det ikke lekke for mye lyd, men litt er greit, men ikke sånn at man hører hva jeg hører på når man går forbi romet mitt... Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Har brukt Pioneer SE-M290 i det siste, og er veldig fornøyd med dem. Går stort sett i rock og metall for min del, men har prøvd dem ut med dubstep/drum'n'bass også, med godt resultat. Lekker ikke særlig med lyd, og funker også veldig godt til filmer/serier. Expert Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Høres ut som du leter etter logitech g35, eller noe i den rekken Dette er riktignok et gamingheadset, men som ein eier av dette selv, kan jeg fastslå at det er et ypperlig headset. Syk bass, tettsittende, dekker ørene godt, god lyd. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Har brukt Pioneer SE-M290 i det siste, og er veldig fornøyd med dem. Går stort sett i rock og metall for min del, men har prøvd dem ut med dubstep/drum'n'bass også, med godt resultat. Lekker ikke særlig med lyd, og funker også veldig godt til filmer/serier. Expert har du prøvd koss headsettene? de lekker lyd som bare F!!! Hvis Pioneer SE-M290, ikke lekker så mye lyd, så tror jeg går for de! bassen er grei den og? det er bra kraftig solid lyd? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Har ikke prøvd det spesifikke Koss-headsettet, men mitt generelle inntrykk er at Koss lekker en del lyd, med mindre man velger en modell et stykke over din prisklasse. Men ja, jeg vil fortsatt anbefale Pioneer-headsettet. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Har ikke prøvd det spesifikke Koss-headsettet, men mitt generelle inntrykk er at Koss lekker en del lyd, med mindre man velger en modell et stykke over din prisklasse. Men ja, jeg vil fortsatt anbefale Pioneer-headsettet. vel, jeg sier bare at jeg hadde på middels høyt volum, og jeg kunne høre musikken fra det andre rommet (lyden gikk gjennom en vegg....) lyden på pioneer headsettet lekker vel ikke så ekstremt håper jeg? :/ Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 26. november 2011 Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 (endret) Sony MDR-ZX700 er ikke dum. Her får man etter min mening mye hodetelefon for pengene. De har også særdeles gode støy-/lydisoleringsevner. Her er en omtale av Sony-klokkene. Endret 26. november 2011 av The Silencer Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2011 Sony MDR-ZX700 er ikke dum. Her får man etter min mening mye hodetelefon for pengene. De har også særdeles gode støy-/lydisoleringsevner. Her er en omtale av Sony-klokkene. Ps. Hører på rock og techno/trance for det meste, så trenger god bass. Går i Skrillex og andre electro/dubstep DJer så, jeg trenger GOD bass.... så sony headsettet er ikke noe for meg da, jeg må bli mata med bass hver dag.... Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 27. november 2011 Rapporter Del Skrevet 27. november 2011 Jeg finner at de (ZX-700) har nesten for mye bass, men det er jo bare min mening. Hva med Sony MDR-XB700 da? Produktinformasjon. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 28. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Jeg finner at de (ZX-700) har nesten for mye bass, men det er jo bare min mening. Hva med Sony MDR-XB700 da? Produktinformasjon. Vet du om de lekker mye lyd? Det at et headset ikke skal lekke lyd er ganske viktig, men det står jo i anmeldelser at bassen er helt syk, så da må det jo høres litt ut i rommet, men de lekker ikke ekstremt håper jeg? Og hvis du er en eier av de, hvordan kjennes de ove tid? Ubehagelig? eller bra? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 28. november 2011 Rapporter Del Skrevet 28. november 2011 Nei, jeg har dessverre (?) ingen faktisk eller praktisk erfaring med XB-700, utover at jeg har lest om den voldsomme bassen. Basert på hva jeg leser av et knippe brukeromtaler på Head-Fi.org virker det som den ikke har spesielt gode isoleringsevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå