vikingkylling Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg fant en sopp jeg brukte for å lage Magic Powder, men jeg fikk bare ti doser. Nå da de er oppbrukt kunne jeg trengt mer, men hvordan får jeg tak i det? Jeg har kommet inn i hulen i sumpen, men ennå ikke funnet en eneste sopp til. Jeg har prøvd å hente en ny dose med Magic Powder der jeg fikk de første, men det går ikke uten en ny sopp. Hva gjør jeg? Endret 4. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 På "lotteri"-butikken i Mabe Village kan du i alle fall plukke opp mer Magic Powder.Tror ikke du finner flere sopper enn den ene. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Takk for tips, skal prøve det. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gi heksa soppen, gå tilbake til skogen, finn en til sopp, rinse & repeat. Det funker forøvrig bare når du ikke har sopp i inventory, har du en sopp allerede spawner det ikke en ny én. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Eller spillet det spillet og hent en pose Magic Powder pluss penger, gå ut, gå inn, hent enny pose pluss penger osv. Slet litt i starten med det, men straks jeg fant ut hvordan jeg skulle time det ble det straks lettere. (quicksave hjalp også...) Har nå kommet til prærien og skal hjelpe han der Richard-fyren. Meget bra spill så langt. Jeg liker det faktisk bedre enn Ocarina of Time. Endret 6. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå