jeanette roger Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Sukkertopp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du gjør det så herlig anderledes. Fargene og bakgrunnen som fremhever det hele på en yndig måte. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Du har ditt eget uttrykk i bildene dine, og det er morsomt å se. Det står evalueringsnivå 'kritikk', men det er vanskelig å gi uten at du sier litt om hvordan du har bearbeidet bildet ditt. Hvilket uttrykk ønsker DU å ha? Er de dempede fargene og lyset som gir det et litt matt uttrykk, noe du ønsker? I utgangspunktet tror jeg det fordi nesten alle bildene dine har sin egen litt spesielle fargesetting, og det er ikke alltid over i det matte/bleke. Du er kreativ og anderledes, og det er positivt. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg er også fascinert av uttrykket ditt. Herlig annerledes, men som Ulla sier kunne det vært interessantt å høre hva du har tenkt. Litt vanskelig når hjernen er innstilt på "Tradisjonell foto" modus. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 takk for alle komentarer,jeg har vel tenkt meg dette som en vegg tapet,el stor plakat.el et kort... jeg er nok litt glad i gjøre om litt ja på bildene mine..til noe anderledes,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg