mike88 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har brunt hår, vært veldig mye i solen denne sommeren og jeg vet ikke om dette stemmer eller om jeg bare innbiller meg dette men jeg føler at hårfargen har blitt mye lysere enn den var i vinter før sommeren.. Jeg sparer til langt hår nå, men dette får meg til å ville barbere hode og starte på nytt igjen da jeg liker den mørkere hårfargen min bedre altså før håret har blitt utsatt for veldig mye sol, men dette vil ta veldig lang tid å spare opp igjen.. Så jeg lurer på stemmer det at solen endrer hårfargen altså gjør den lysere? og hvis ja går hårfargen tilbake til slik den var eller må jeg klippe meg? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Ja det stemmer det. Solen har en tendens til at det bleker håret ditt. Enten i form av solarium eller vanlig sol. Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 men går den lyse fargen bort etterhvert? eller må jg klippe meg får å få den bort.. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Det jeg sier nå er egne personerfaringer og muligens ikke fakta. Varierer sikkert fra person til person. Når jeg hadde litt lengre hår ble håret mitt solbleket i solarium, og etter en 2-3 måneder var det likedan. Klipte meg da, og da ble det normalt igjen Mulig det finnes noe middel som gjør håret normalt igjen også. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 For et par år siden så ble håret mitt så mye solbkleket at folk mistenkte meg for å ha stripet det... Lenke til kommentar
Cob1991 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Du kan jo bare farge håret et par nyanser mørkere igjen? Om du har ufarget hår og det har blitt litt blekere i sommersola, så gjør det ikke noe om du farger det tilbake til din originale fargenyanse. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Du har vel tenkt til å stusse håret regelmessig mens du sparer til langt hår? Så lenge du tar tuppene, vil du jo få bort det som er bleket verst, og du vil ikke få noe problem med det.. Lenke til kommentar
boble4321 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har brunt hår om vinteren, og lyst, nesten blondt om sommeren... i oktober begynner det å bli mørkt igjen :-) Helt naturlig hos meg iallfall (har heller aldri farget håret) Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 nei stusser aldri håret når jeg sparer opp.. burde jeg det? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 nei stusser aldri håret når jeg sparer opp.. burde jeg det? Ja.. Det vil se langt bedre ut og gro langt "rettere" om du klipper form nå og da. Eller så ender du opp med å se ut som karen til høyre her: Lenke til kommentar
mike88 Skrevet 5. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 sparer til hår som dette: http://www.google.no/imgres?q=tim+riggins&um=1&hl=no&sa=N&tbm=isch&tbnid=TQS-s0E2pCcXpM:&imgrefurl=http://www.fanpop.com/spots/friday-night-lights/images/561364/title/tim-riggins&docid=8LxyFwP4cQvxWM&w=1125&h=1500&ei=_BFkTrHDEISf-wbuwKT5CQ&zoom=1&biw=1280&bih=499&iact=rc&dur=392&page=4&tbnh=151&tbnw=98&start=49&ndsp=12&ved=1t:429,r:6,s:49&tx=78&ty=72 Det er jo ikke veldig langt, jg har hår til litt over øra og pannelugg til øyenbryna, har ikke spart særlig lenge heller.. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Ville fortsatt klipt form nå og da, bruker klippe meg hver 3 måned selv og atm så sparer jeg, du mister bare det stygge ved håret ditt og det vil gro frem sterkere og finere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå