SuperTrym Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Tok litt bilder av sykkelen min her om dagen og her er det jeg synes selv ble det beste. Vil gjerne ha kritikk på komposisjon evt. andre ting du føler trengs å rettes på. Har desverre exif dataene på en annen pc, og fordi jeg lastet ned bildet fra deviantart profilen min så blir det vanskelig å finne det tror jeg men kan gi dere info om utstyr. Canon eos 450D Standard objektiv iso 100 Bilde: Tror det faller under macro, selvom det ikke er macro objektiv Edit: Ser nå at den grå saken nede i høyre hjørne muligens stjeler litt oppmerksomhet. Hva syns dere? Endret 4. september 2011 av SuperTrym Lenke til kommentar
victorystone Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Kult bilde Trym, men personlig ville jeg likt å se litt mer detaljer i kassetten, så jeg ville vel kanskje eksponert bittelitt lysere. Bra vinkel og komposisjon, ut i fra mine uvitenhet. Btw, du skylder meg penger:P Sjekk ut bildet mitt "Varder på prekestolen", i samme forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå