vesletun Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) skal ha ny mobil ikke toutch modeler hva anbefaler dere. Endret 5. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Vent på iPhone 5 Edit: Leste ikke førstepost skikkelig, synes det stod ''Skal ha ny mobil touch modeller''. Endret 4. september 2011 av Mats Aa Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Vent på iPhone 5 TS sa utrykkelig uten touch, noe ikke iPhone 5 har. Nokia c5 er et bra valg, minuset er at den ikke har wi-fi. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 hvis Nokia c5 er dene http://www.nokia.no/support/produktstotte/c5-00 så har jeg tenkt på den selv.Må ha flere tips Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) hva med en mobil med både Touch and Type (Touch og Tastatur) kom med type så kan jeg se selv på modelene og komme tilbake med hva dere anbefaler av di mobilene jeg har set på.Eller kom med andre mobiler ikke en rein Touch mobil. Endret 4. september 2011 av vesletun Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) HTC ChaCha kanskje. Vel mulig den er stor og klumpete, men den har fulltastatur ihvertfall. Det har forøvrig også HTC Desire Z. Endret 4. september 2011 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå