vorspiel Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Er det noen som har noen synspunkter på om ImageReady er i stand til å lage like optimale gif-animasjoner som andre programmer, og har man full kontroll i ImageReady, eller er det funksjoner som er utelatt? mvh Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Kan ikke svare annet, enn at jeg bruker ImageReady, til all optimalisering av gif animasjoner. Lenke til kommentar
vorspiel Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Det må da være flere som har synspunkter på dette? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Man må vel ikke bruke GIF-animasjoner? Utviklingen går sin gang og det heteste innen animering er kanskje Flash 5 fra Macromedia? Lenke til kommentar
vorspiel Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Ja det er riktig at flash er det heteste, men 15 % av kundene våre på web (nordea.no) har ikke plug-in for flash. Da må vi stole på gode gamle gif-animasjoner. Fatter ikke at det ikke skal finnes noen eksperter på gif-animasjon der ute. Har jo hatt sånn suksess på dette forumet før med å få svar på ting. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Kan dere ikke bare legge en link til alle de som ikke har Flash?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 altså, når man tenker på det meste foretrukkne verktøy for bildebehandling på nette, Photoshop og at Image ready er en avart av den vil nok tilsi at den er meget bra i alt som har med webutvikling å gjøre..og den vil tilfredsstille alle dine behov. Synd Nordea ikke har flash instalert..det må vi gjøre noe med...jeg har selv produsert flash produkter til nordea sin hjemmeside..men den er jo seff for eksterne kunder og ikke for internbruk..go figure...*s* AKIRA Lenke til kommentar
vorspiel Skrevet 19. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2002 Det er kundene som ikke har flash innstallert dessverre. Hvilken flash har du laget Akira? Uansett så tror jeg at den mest effektive måten å finne svar på spørsmålet mitt (om ImageReady lager 100% optimaliserte gif-animasjoner) er å finne et program som klarer å skille ut hver bitmap i animasjonen, slik at jeg kan sjekke selv. Noen som vet om et sånt prog? Rekner med at en rekke gif-animasjonsprogrammer har denne muligheten. Hvilke? mvh Arne [ Denne Melding var redigert av: vorspiel på 2002-02-19 09:08 ] Lenke til kommentar
Digger Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hei bruk dette prog Gif Animator v5 Ulead dette kan du plukke bilde for bilde og redigere det du vil...... [ Denne Melding var redigert av: Digger på 2002-02-20 22:51 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå