Gå til innhold

ImageReady og gif-animasjoner. Optimalt?

vorspiel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er riktig at flash er det heteste, men 15 % av kundene våre på web (nordea.no) har ikke plug-in for flash. Da må vi stole på gode gamle gif-animasjoner.

Fatter ikke at det ikke skal finnes noen eksperter på gif-animasjon der ute. Har jo hatt sånn suksess på dette forumet før med å få svar på ting.

Lenke til kommentar

altså, når man tenker på det meste foretrukkne verktøy for bildebehandling på nette, Photoshop og at Image ready er en avart av den vil nok tilsi at den er meget bra i alt som har med webutvikling å gjøre..og den vil tilfredsstille alle dine behov. Synd Nordea ikke har flash instalert..det må vi gjøre noe med...jeg har selv produsert flash produkter til nordea sin hjemmeside..men den er jo seff for eksterne kunder og ikke for internbruk..go figure...*s*

AKIRA

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er kundene som ikke har flash innstallert dessverre.

Hvilken flash har du laget Akira?

Uansett så tror jeg at den mest effektive måten å finne svar på spørsmålet mitt (om ImageReady lager 100% optimaliserte gif-animasjoner) er å finne et program som klarer å skille ut hver bitmap i animasjonen, slik at jeg kan sjekke selv.

Noen som vet om et sånt prog? Rekner med at en rekke gif-animasjonsprogrammer har denne muligheten. Hvilke?

mvh

Arne

[ Denne Melding var redigert av: vorspiel på 2002-02-19 09:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...