Rampelyset Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg får ikke logget på med mitt brukernavn og passord. Det jeg er logget på med nå er et annet brukernavn. Prøver å sende forespørsel om nytt passord til e-postadressen, men ingen e-post kommer frem. Jeg har passordet automatisk lagret i Firefox så det har alltid fungert tidligere. Testet i annen nettleser også, men ingen innlogging der heller. Kan noen ha fått tak i passordet mitt og endret? Fint om en moderator kunne skrevet direkte til meg slik at dette kan løses. Litt kjedelig om uvedkommende har tilgang på kontoen... Endret 4. september 2011 av Redman100 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei, jeg sender deg en melding Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Tenk over dette! Skrevet riktig e-postadresse? Skrevet riktig brukernavn? Skrevet riktig passord? Når endret du passordet ditt sist? Hva er alle mulige passord som kan kanskje være løsningen? Det skilles mellom store og små bokstaver! Husket @-tegn i e-postadressen? Husket .com/.no/[eller annet] i e-postadressen? Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg får heller ikke logget inn i Win7 med dette brukernavnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå