Endeel Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) i det siste har et problem opstått med pc'en min Etter å ha bukt den, og den har blitt litt varm og jeg kjøer world of warcraft og skype samtidig så skrur nettet seg av. Jeg ser ikke at den er skrudd av men det kommer opp et tegn også står det "er ikke tilkoblet til nett". Og eneste måten å få igjen nettet da er å skru på og av pcen. Men så oppstår samme problem bare etter noen få minutter. Synes dette er merkelig siden pc'en er relativt ny. Og jeg har også full nettverksstyrke (trådløst) Har prøvd å deakivere nettverkskortet men dette går ikke når problemet oppstår. da klikker bare pc'en. Den funker helt fint på skolen, men det er når jeg kommer hjem og prøver WOW og Skype at den etterhvert bare deaktiveres Endret 4. september 2011 av Endeel Lenke til kommentar
kgau Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 i det siste har et problem opstått med pc'en min Etter å ha bukt den, og den har blitt litt varm og jeg kjøer world of warcraft og skype samtidig så skrur nettet seg av. Jeg ser ikke at den er skrudd av men det kommer opp et tegn også står det "er ikke tilkoblet til nett". Og eneste måten å få igjen nettet da er å skru på og av pcen. Men så oppstår samme problem bare etter noen få minutter. Synes dette er merkelig siden pc'en er relativt ny. Og jeg har også full nettverksstyrke (trådløst) Har prøvd å deakivere nettverkskortet men dette går ikke når problemet oppstår. da klikker bare pc'en. Den funker helt fint på skolen, men det er når jeg kommer hjem og prøver WOW og Skype at den etterhvert bare deaktiveres skjer dette bare med din pc, eller er det nettverket som er problemet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Både WoW og Skype kan sette opp mange forbindelser. Antar det er svak router eller routermodem som gjør at du får disconnects. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hvilken ruter modell er dette? -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå