Cyberstorm Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hei! Nettet her jeg bor, er nå koblet via en DIR-655 trådløs router fra D-Link. Routeren står i hjemmesentralen som er levert av Lyse (Altibox). På en annen tråd jeg har her, har jeg beskrevet et problem jeg har med routeren min, der jeg ikke får skikkelig tilgang til upload tjenester. Før jeg flytta her jeg nå bor, hadde jeg 25/5 linje fra Telenor, og fikk tilsendt en router i posten som jeg brukte til deres linje. Jeg er nå dritt lei av DIR-655'en jeg har stående, og har tenkt på å prøve ut denne routeren som jeg tidligere brukte til Telenor. Jeg snakket tidligere med en kundebehandler, og han mente at jeg kunne bruke routeren opp mot andre linjer. Så, spørsmålet mitt blir altså da, om andre folk har testet denne routeren opp mot andre linjer enn Telenor, og om det vil funke i det hele tatt? Her er noen bilder av routeren: Takker for svar! Endret 4. september 2011 av Frimerke Lenke til kommentar
janingar Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det er ikke noe problem nei koble en kabel fra Altibox-modemet og inn på den blå WAN-porten til Telenor-modem/ruteren. Pass på å slå over bryteren på baksiden til WAN også. Da skal Telenor-modemet/ruteren fungere som en ren trådløs ruter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå