Thore Raaen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Pass dere for biler ! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En herlig gjeng du har foreviget her Thore. Ok komp, men litt hardt lys på de voksne. Tips: Du kan legge på en mørkere bakgrunn hvis du ønsker: Gå inn på "Min konto" så går du ned på ditt siste bilde - trykk på rediger - Da velger du bakgrunnsfarge på skalaen over bildetittel, trykk på den fargen du ønsker og "lagre endringer".. Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 flott øyeblikk fanget der ! liker at veien danner en diagonal linje i bildet fra nedre venstre hjørne opp til øvre høyre hjørne. Kom fungerer altså meget bra. Du kunne godt ha gjort litt recovery på de to voksne der slik at de ikke framstår så brent. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Fint bilde av familien. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Er helt enig med dere anngående utbrentheten ,men her er jeg offer for en dårlig jpg komprimering i kameaet.Dette er tatt før jeg begynnte med raw-filer. Orginalen er faktisk litt undereksponert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Et stilig familiebilde - og en god tittel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg