Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil å mangel på Acer 8943G

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte meg en Acer 8943G April 2010. Her for ca et halvt år siden begynte viften på maskinen å ta helt av. Og den ble så varm, at jeg ikke kunne ta på maskinen en gang etter 10 min med spilling. Brukte et slikt program som måler varmen.Den viste da 89 grader.

Så gikk det nok en mnd to, så fikk jeg plutselig opp blå skjerm hvor det sto at Windows had to shut down..dumping files osv.

Og når jeg prøver å laste ned drivere fra Acer sin egen side, så får jeg opp en feilmelding om at det ikke går. Husker ikke eksakt hva det sto i den feilmeldingen.

Sendte da inn maskinen til Acer her for ca 14 dager siden. Fikk mail her om dagen om hva det vil koste å reparere masinen. Jeg skrev da tilbake om dette ikke gikk på garanti. Fikk da et nytt svar med bilde som viste , at der var kommet fuktighet i maskinen. Greit nok det. Jeg spurte da om de konkluderte med, at disse 3 problemene skyldes fuktighet. Og om all garanti var vekk om de fant fuktighet i maskinen..Svar..Helt korrekt

Så det jeg lurer på er om noen vet om litt fuktighet kan skyldes disse problemer ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...