Per-B Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Hei, Har nettopp begynt å bruke Dolphin Browser på min Transformer, men den vil ikke spille videofiler (f.eks VG TV). Er det noe jeg kan gjøre med det? Endret 4. september 2011 av Per-B Lenke til kommentar
madmats Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei, Har nettopp begynt å bruke Dolphin Browser på min Transformer, men den vil ikke spille videofiler (f.eks VG TV). Er det noe jeg kan gjøre med det? Dolphin er satt som standard til å ikke laste inn flash innhold automatisk, men regner med det ikke er det som er problemet.. (kommer vel frem en pil en må trykke på for å laste det inn) Sjekk at du har nyeste versjon av flash, evt reinstaller Hvis det er over mobilnett, sjekk om det er satt opp proxy/mellomtjener i apn og fjern det hvis det er det. Lenke til kommentar
Per-B Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har installert Adobe Flash player 10.3. Avinstallerte og installerte på nytt for sikkerhets skyld. Det kommer opp en grønn nedoverpil der videoen skal åpnes, men det skjer ingenting når jeg trykker på den. Er tilkoblet datanettverk. Lenke til kommentar
Pusur Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Innstillinger -> Sideinnhold -> Aktiver utvidelser -> Sett til "Always on" Lenke til kommentar
Per-B Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Det gjorde susen. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå