vesletun Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hva skal jeg brukke for å spare srtøm på en Dell inspiron 531 stasjonær pc Hvilemodus eller dvalemodus: så dataen skjermen blir svart og når jeg trykker på en tilfeldig tast komer den opp igjen, Hvet ikke hva det kalles men hadde det før jeg måtte fikse dataen.Håpper dere forstår hva jeg mener hvor finner jeg det på dataen jeg har Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) På min pc er det Hvilemodus;) Hvis det er windows du har, så skal du: 1. trykke på start menyen 2.Ved siden av avslutt knappen skal det være en pil som peker til høyre. Trykk på den. 3. Da skal det komme opp disse alternativene: "Bytt bruker", "logg av", "lås", "start på ny", "Hvilemodus", "Dvalemodus". Trykk på Hvilemodus. Da kan du som du sier, trykke på hvilken som helst knapp så starter den opp igjen. Håper du fikk svar på spørsmålet ditt! Endret 4. september 2011 av bjorni11 Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 skal prøve det bjorni11 takker for svaret Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) fant den men det jeg mener at datan skal gå automatisk i hvilemodus foreksempel etter 10 min. når jeg ikke brukker dataen og kome opp igjen når jeg trykker på en tilfeldig knapp Endret 4. september 2011 av vesletun Lenke til kommentar
bjorni99 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ok, her har jeg løsningen: 1. Gå inn på start menyen. 2. Trykk på kontrollpanel. 3. Da skal det komme opp en del alternativer. Det du skal trykke på er "strømalternativer" 4.På venstre side av den siden du da kommer inn på skal det også være noe du kan trykke på. Det du skal trykke på er "endre betingelsene for at datamaskinen skal gå i hvilemodus" 5.Der skal du få velge hvor lang tid det skal ta for den å gå i hvilemodus. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 ok nå fungerer det som det skal gjøre takker for svaret bjorni11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå