SophiaAustinI Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei ! Jeg og partneren min har like høy sex lyst , vi prøver noe nytt hver gang men begynner og bli tomme for ideer :] . Forslag til nye ting ? Villig til og prøve alt ! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Analsex. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 aksilliært samleie ? (tatt fra wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Non-penetrative_sex) (merk at bildet dog er av mamilliært samleie) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ny madrass og hodepute! Ikke overdriv. Etterhvert blir det viktigere at det er nytt enn at det er godt, og så går dere lei. Rema-metoden fungerer til hverdags, og så kan dere heller planlegge noe spesielt en gang i mellom. Geir 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Cleveland Steamer med en Dirty Sanchez vri. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Ny madrass og hodepute! Ikke overdriv. Etterhvert blir det viktigere at det er nytt enn at det er godt, og så går dere lei. Rema-metoden fungerer til hverdags, og så kan dere heller planlegge noe spesielt en gang i mellom. Geir :] Hmmm .... Ja kansje det :] Godt råd ! <3 Analsex. ..... :] ? OG det trudde du ikke at vi allerede har gjort mange ganger når jeg spørr om noe nytt .... ? Har gjort det meste :] Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 ..... :] ? OG det trudde du ikke at vi allerede har gjort mange ganger når jeg spørr om noe nytt .... ? Har gjort det meste :] Så fint for deg. Takk for at du delte denne godbiten med oss. Vi er veldig takknemmlige. 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Prøv golden showers? 3 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Prøv golden showers? ;P Hehe ..... Skal nokk det ! Takk 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Threeeeesome, eller mer some, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg