MissDragonTale Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei.. Jeg skal holde en jente kveld men har ingen ide hva vi kan gjøre. (for dere som ikke vet hva jente kveld er så er det en overnatting med kunn jenter) Er det noen som her noen gode tips til hva vi kan finne på? Om du har oppskrifter på noen av disse punktene eller tilføye noen? - Mat - Snacks - ansiksmasker - spill - punsh - annen drikke jeg trenger hjelp.. Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 4. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. september 2011 Spill twister i undertøyet og drikk diverse alkohol! 10 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Spill World of Warcraft, drikk whiskey, plasser en arguk på det ene øyet og kos dere med grønn oliven. Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 haha... vi hakke låv å drikke Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 blir vell det også etter kvert.. men kan ikke begynne med det Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Putekrig i undertøy er ikke å forakte for den personen som "tilfeldigvis" går forbi og kikker inn vinduet. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Putekrig i undertøy er ikke å forakte for den personen som "tilfeldigvis" går forbi og kikker inn vinduet. Det må jo filmes... Jeez... Spørs om dette er stedet for tips til jentekveld gitt, men film funker vel som regel? Ellers har du allerede en grei liste i førsteposten. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hva med å slenge på en Chick Flick eller to, spise muffins og annen snacks, og så heller ta det som det kommer? Be alle ta med seg pysj. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 haha... vi hakke låv å drikke nice! det er i seg selv en god grunn til å drikke! Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 haha... da får du kom å stå for drikkinga Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 jeg mistenker deg for ikke å gidde å gå hit ;)så da må du mekke deg en på insiden Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg kommer gjerne, tar med kaker og brennevin. Lenke til kommentar
boble4321 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Se en film med masse snacks å spise? Spill forskjellige spill, f.eks. twister som nevnt over.. Fortell spøkelseshistorier til hverandre.. Ha en konkurranse! F.eks. å finne forskjellige ting rundt i rommet, eller gjette hvilket kjendis det er på bildet osv... taper gruppen må masere den andre gruppen! haha Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Innviter meg, jeg skal nok klare å lage fest for dere! Lenke til kommentar
boble4321 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Innviter meg, jeg skal nok klare å lage fest for dere! haha, word. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Eller så kan dere spille nøtt eller sannhet. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Gjør hva dere vil, bare dere ikke forlater kjøkkenet. 5 Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 wow? huff, nei så langt ned synker vi ikke.. da naken bader vi heller... eller badekaret kan vel bli lite Lenke til kommentar
MissDragonTale Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 ka fan e dæ å gjær på kjøkkene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå