LinkHimself Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei, Eg planlegger å kjøpe ny maskin denne hausten, og må derfor setje meg inn i komponentverdenen igjen. Eg vurderer ASUS P8P67 sidan det er blitt anbefalt av hw.no, men stussar litt sidan det ser ut som mange har problemer med det. Er det riktig oppfatning? Kjempefint om nokon har gode alternativ til dette kortet. Det er viktig for meg med ei datamaskin som fungerar som den skal. Her er handlelista mi dersom de lurar på kva andre komponentar eg skal bruke: Handleliste Planlegger å kjøpe frå mpx.no Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bytt hovedkortet ut med et med Z68-chipset som er noe bedre, ellers så det veldig bra ut Jeg ville kanskje slengt på noen Samsung Spinpoint F3 1 tb for lagring, men. Lenke til kommentar
skrim Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har mange oppstarter med ASUS P8P67 som jeg må restarte igjen og igjen for å komme inn i win i tillegg forsvinner disken jeg har win i derpå inn i setupdelen for finne bot rekkefølgen. Har disse nyeste ssd diskene som ligger som andbefalinger her på HW +8gig innternminne Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Ok, eg har lagring til andre ting enn OS. skrim: Er det den nye SandForce kontrolleren som har problem kanskje? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har hatt Asus P8P67-M selv en stund, og aldri hatt problemer med dette. Lenke til kommentar
alfi Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Min erfaring med asus hvis du handler et helt nytt kort er at det tar ca et år før de har fikset alle feil og ustabiliteter med bios oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå