jarle-60 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En sommer er over. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Et godt komp og bra kvalitet Personlig synes jeg det ble litt for mye mangenta i grønnfargen, men det er som kjent en smaksak Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Likte dette Jarle, fin komp og litt trist dette med sommeren. Men blir høsten fin så skal ikke jeg klage, sommeren var jo ikke allverden uansett. Er ikke så god på farger, men synes deler av båten ble veldig gul der den kanskje skulle vært mer gylden i det fine kveldslyset. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Fin komp i bildet ditt. Nydelig lys. Synes kanskje fargene blir litt for sterke. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Hei Herlig dybde i dette vidvinklbildet. Veldig bra lys du har her også. Jeg har egentlig ikke noe negativt å si om dette. Liker også de små skyene som er på himmelen - de liver opp litt. Liker det jeg ser. RAK-foto Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Takker for komentarene, er enig i etterkant at farvene ble noe sterke. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nydelig lys i flott bilde. Liker kompen også. Har ikke noe kritisk å si om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg