Magnar Bruvik Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ung brunbjørnjente. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Egentlig et veldig godt komp, men jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg liker at kuttet i toppen Ser at det kan ha en funksjon, men er litt i tvil Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 God eksonering av bamsen dette, skarpt og fint. Tror nok jeg ville hatt med hele kroppen her?? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det blir litt mye dyreparkpreg over dette, dvs ovenfra og ned. Ville nok hatt enten hele dyret eller bare hodet, nå ble det hverken fugl eller fisk (ganske innlysende sålenge det ER en bjørn). Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ville hatt med hele bjørnen eller bare hodet. Enig med EN i at nå blir det hverken fugl eller fisk. Syns også at man skal opplyse om bildet er tatt av dyr i fangenskap eller ikke. Gir bedre forutsetninger for vurdering. Skarpt, god eksponering, fin fargesetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg