Frode A Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dråpe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nydelig farge og lys i dråpebildet ditt. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Takker Ulla for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Som Ulla nevner så synes også jeg at det er fine farger her, og bakgrunnen blir jevn og nedtonet. Fasongen på dråpen er ikke den beste etter min smak - og ser ut til at det "renner" for raskt. fokuset treffer ikke dråpen og da blir den jo ikke skarp - noe jeg synes er ganske vesentlig med dråpebilder. Finn deg noe tynt, en strikkepinne, kanten på en linjal, el, og sett fokus med Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Takker Heiwe for konstruktiv tilbakemelding, skal forsøke tipsene dine neste gang jeg prøver meg på dråpebilde : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg