Cuneax Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Stilig, kreativ og vågal måte å ta gruppeselvportrett på. Tør du å ta bilder på denne måten? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Ingen problem med og gjøre det, har superforsikring på kameraet, verre med keeperkunnskapene Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kjedelig når selv Akam kaller det "linse"... 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kjedelig når selv Akam kaller det "linse"... Get used to it. Det er bare å innse at linse har kommet for å bli som navn på objektiver. 3 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Det er nå bedre enn "glugger" OT: Artig, men litt skummel måte å ta bilder på :!: Lenke til kommentar
Ventil Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Dette er allerede et fenomen på flickr: Camera Toss. http://www.flickr.com/groups/cameratoss/ 1 Lenke til kommentar
Lasse1953 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Man skal ikke godta at linse er kommet for å bli som navn på objektiv. Det er kun objektiv som er riktig så hvorfor bruke noe annet? 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Mye lettere med gopro. 1 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nei fysj! Tanken på kaste utstyr til flere høvdinger i været, og håpe at jeg klarer å ta imot er ikke noe for meg! 2 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Prøvde selv nå, men jeg valgte å kaste den i senga fra 1-2m. Vidvinkel, blits og 1/6s lukkertid. Morsomt Endret 5. september 2011 av Spenul Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Man skal ikke godta at linse er kommet for å bli som navn på objektiv. Det er kun objektiv som er riktig så hvorfor bruke noe annet? Det er en naturlig utvikling med forkorting/forenkling av ting som blir mer dagligdags. Er ikke første gang en ting får "feil" navn etterhvert som den blir mer dagligdags. Sier du fortsatt fjernsynsapparat? 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Th5zlUe6gOE#! http://jonaspfeil.de/ballcamera Endret 24. oktober 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Sier du fortsatt fjernsynsapparat? Det er da vanlig, er det ikke? Man skal ikke godta at linse er kommet for å bli som navn på objektiv. Det er kun objektiv som er riktig så hvorfor bruke noe annet? Agreed. Det er det samme som at folk sier "data" istedenfor PC/datamaskin... Det er latterlig, kom ikke her å si at øst blir vest fordi folk bestemmer seg for å bytte om! Vi har allerde et språk, bruk det rett eller drit i å bruk det... Når det er sagt synes jeg det er vågalt gjort å kaste kamerautstyret sitt på den måten! Jeg hadde aldri gjort det. Men det ble dog noen kule bilder. Endret 2. november 2011 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg