AHKaland Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Har nå satt opp en liste og faktisk bestilt PC ifra Dustin, (listen ligger som vedlegg) hva synes dere som har mer peiling enn meg (skal ikke mye til ) om hw valg? noen tips? har bestilt ssd disk og kan bli spennende og få denne til og fungere har ikke vert og fundert så mye i bios før.. mitt første pc-bygg, noen nybegynner triks? Har tatt sjansen på OCZ Vertex 3 som ssd, vet de har hatt litt barnesykdommer, men håper dette går bra... formeninger, har forstått at jeg må oppdatere firmware til denne før jeg installerer OS, er dette veldig hokus pokus? xD Også første gang jeg bestiller på Dustin, hvordan er deres leveringer foregår det fort? Har jo lyst og komme igang Setter pris på svar Endret 4. september 2011 av AHKaland Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 gratulerer, du har akuratt sløst over 1000,- på windows 7 ultimate =) en OEM w7 hp koster under tusenlappen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) du er klar over at du har kjøpt en upgrade lisens håper jeg? håper også at du er klar over at flere av delene du har bestillt ikke er på lager.. Endret 4. september 2011 av Bibow Lenke til kommentar
AHKaland Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 2 av de 3 delene du henviser til var på lager når jeg bestilte så jeg vet ikke om det er en oppdatering etter jeg bestilte eller hva det er, den siste sto som på lager 1-3 dager før jeg bestilte så, jeg håper det er etter mine bestillinger. og ja jeg er klar over lisensen Lenke til kommentar
spamex Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Så du hadde valg i7-2600K, til gaming så yter i5-2500K like bra. Ellers så så det ganske bra ut Tror ikke du vil trenge kjølepasta. Lenke til kommentar
AHKaland Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Ah jaja, de 80 kronene kan jeg leve med Lenke til kommentar
spamex Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Men bytt til i5-2500K Du sparer 600kr på det. Lenke til kommentar
AHKaland Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Ok, takk for tips =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå