Gå til innhold

Har tatt alt for mye effedri...1200 mg ;-( ;-( ;-( ;-( ;-(

Anbefalte innlegg

Jeg er en idiot, en tokk 6 effedring, vær av dem er på 200 mg, første virka ikke, så tokk jeg en til, så entil, så en til OSV.....

Jeg kommer aldrig til å tørre noen gang mer å røre koffein eller effedrin tabletter hvis jegoverlever.

Har snakket med legevakta på tlf, sykepleieren snakket med lege og ringteo pp igjen å sa at 1200 mg går bra, og at det går ut snart, men at jeg aldrig måtte ta sånt jeg hadde kjøpt fra utlandet, detvar det hun sa.

Plez, ikke kall meg idiot OSV, jeg vet at dette her er helt idiotisk, jeg tokk det klokka 01.00 så det skal begynne å gi seg iløpetav 1 time sa sykepleieren for 50 40 minutter siden.

Ikke skjell megut folkens,jeg vetjeg er en tulling. men er det vanlig at det føles so om man skal dø? hjertet dunker kjempefort men stabillt, virker so detbegynner å roeseg, en føler eg helt forferdelig, er faen så ekkelt, aldrig opplevd noe værre.

en skriver denne forjegvil at noen skalberolige meg, sitterå gråter meg ihjel å er redd for å dø...med denne erfaringen så skal jeg anbefale at ingen tar effedrin, nå skjønner jeg at dte er farlig.

men kannoen snakketil meg er så redd ;-( ;-( ;-(

vær så snill å legg eg til påmsn å prat medm eg, er redd !!! KJEMPEREDD !!!!

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pass ihvertfall på at du drikker litt vann i timene fremover. Altså ikke i litervis, men ihvertfall et glass i timen, ellers ligger du sannsynligvis an til tidenes hangover siden efedrin såvidt jeg vet er vanndrivende akkurat som store doser koffein.

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Pass ihvertfall på at du drikker litt vann i timene fremover. Altså ikke i litervis, men ihvertfall et glass i timen, ellers ligger du sannsynligvis an til tidenes hangover siden efedrin såvidt jeg vet er vanndrivende akkurat som store doser koffein.

Setter pris på at du gir meg et tips...men er det vanlig å føle som om hjerte skal eksplodere og at man skal dø? forklarte sykepleieren det, hun sa at dette er vanlig bivirkning, men det føles som jeg skal dø :-|

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg kanskje ville stilt slike spørsmål til folka på freakforum - de har mye erfaring med teit bruk av rus- og legemidler for moro skyld, det er stadig noen som tabber seg ut der:

http://freak.no/

en en kompis som var her engang brukte freak.no å gjorde så at han ble stengt ute på sin bruker, jeg kommer helleri kke inn, så trorIP adressen erspærret. men det er ikke farlig nå vel?begynner å roeseg, så vet ikkejeg?

Lenke til kommentar

Hvis du har fått høre fra en lege at du vil overleve, så går det nok bra, da har ikke noe å bekymre deg for. Hvis ikke, så ville jo vedkommende ha reagert med å sende en ambulanse til deg, og da hadde du vært ute å kjøre..

Prøv derfor å okkuper hodet med noe, til det går over. Les Donald, finn frem strikketøyet.., whatever.

Husk: Det finnes kroppsbyggere som går tungt på steroider, og som trener steinhardt i flere tiår.., uten at de stryker med. Et ungt hjerte tåler mye mer enn man skulle tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...